مهلت شرکت در بخش نقد سومین پرسبوک آرت اعلام شد

هنر > جشنواره
بخش نظری «پرسبوک آرت»، برای اولین بار بخش نقد را در سومین دوره از جشنواره‌ هنر معاصر ایران برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، مهلت ارسال آثار عملی به سومین جشنواره هنر معاصر ایران «پرسبوک آرت» در سال ۹۱ چندی پیش به اتمام رسید، اما برای نخستین بار این جشنواره در نظر دارد تا بخش «نقد» را نیز به مسابقه بگذارد.

علاقمندان به شرکت در بخش نظری این دوره از جشنواره پرسبوک می‌توانند نقدهای خود را در مورد آثار به اشتراک گذاشته شده، به پست الکترونیکی persbook@academyhonar.com تا ۲۵ شهریورماه ارسال کنند.

این در حالی است که گروه اجرایی برای آغاز این بخش، روزانه پنج تصویر منتخب از آثار برگزیدگان سه دوره پرسبوک را در این لینک « www.persbookart.com » به اشتراک می‌گذارد و علاقمندان می‌توانند تصویر و مشخصات این آثار را در کامپیوتر شخصی حفظ کرده و همراه با نقدهایی طبق فرم فراخوان به آدرس ایمیل فوق ارسال کنند.

سایت «پرسبوک آرت» برای سومین سال پیاپی جشنــواره سالانه هــنرهای تجــسمی را در دو بخش عملی و برای اولین بار در ایران در بخش تئوری برگزار می‌کند.

هــدف از برگزاری این رویداد، ایــجاد بســتر مــناسب برای تبادل خــلاقیتهای هنــرمندانه و ارتقای سطح ارتــباط میان هــنرمندان مــعاصر ایـران از طریـق فضای سایبری و همچنین شـناسایی و معرفی هنـرمندان و منتقدان فـعال در زمیـنه‌های مختـلف هنری به گالری‌ها، مجموعه داران و مطبوعات است و تمامی هنرمندان و منتقدان در رشـته‌های نقاشی، طراحی، عکاسی، مجسـمه، گرافیک، هنرمحیطی، تصویرسازی، وب آرت، ویـدیو آرت، اینستالیشن و پرفورمــنس و نقد هنرهای تجسمی می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

طــراح و بــــانی جشــنواره نــــــدا درزی و دبیر دایمی و افتخاری آن ادوارد لوسی اسمیت هستند.

همچنین شورای سیاستگـذاری این دوره را گروهی متشکل از ادوارد لوسی اسمیت، حمید سوری، حمید کشمیر شکن، غلامحسین نامی و ندا درزی اداره می‌کند.

در بخش عملی نیز ندا درزی دبیری را بر عهده دارد و داوران انتخاب آثار را رزیــتا شرف جهان، سیمین کرامتی، شادی قدیریان،فرزین هدایت زاده، فریده شاهسوارانی، کورش گلناری و مــهدی سعیدی و داوران نهایی را ادوارد لوسی اسمیت، بهنام کامرانی، حمید سوری، حمید کشمیر شکن، زیگی گــلدینــگ، جانت ردی، شاهین مرالی، غلامحسین نامی و نازلی مــدکور تشکیل می‌دهند.

معرفی برگزیدگان این جشنواره به جامعه هنری، انتخاب ویژه از میان هنرمندان زن ویدیو آرت سه دوره پرسبوک به نمایشگاه گردانی آلیس استپانیان و ندادرزی، نمایش آثار درساختمان آمریکا، نمایش آثار پذیرفته شدگان در بخش موضوعی و آثار برگزیدگان سه دوره پرسبوک در گالری‌های خانه هنرمندان تهران، نمایش آثار برگزیدگان و حمایت از آنها در سایت پرسبوک آرت در کنار اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی و اخبار هنری هنرمندان برگزیده از طریق این سایت از جمله امتیازات شرکت در این رویداد هنری است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.