مهلت ۱۸ ماهه رگولاتوری به اپراتور چهارم

۲۰خردادماه،

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پروانه اپراتور چهارم از دی ماه سال لازم الاجرا شده و این اپراتور برای پیاده سازی و بهره برداری شبکه فیبر نوری ۱۸ ماه فرصت دارد.
محمد حسن رضوانی افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری ) بر فعالیت اپراتور ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) نظارت می‌کند.
وی افزود: پروانه شرکت ایرانیان نت، مجری ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) صادر شده است .
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، رضوانی گفت : این شرکت پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری در کشور را آغاز کرده و در فاز اول هفت شهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج و قم به شبکه فیبرنوری مجهز می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری تا پایان مرداد سال جاری در مشهد و تهران عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: با ایجاد شبکه دسترسی از طریق فیبرنوری، ظرفیت دسترسی کاربران نهایی به اینترنت در کشور افزایش یافته و کاربران از طریق این شبکه می‌توانند دسترسی مناسبی به شبکه ملی اطلاعات داشته باشند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.