مهلت ۵ روزه اعتراض به نمرات امتحانی

جام جم آنلاین: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت:اعتراض احتمالی دانش آموزان به نمرات امتحانات پایانی طبق مقررات در مهلتی پنج روزه بررسی می شود.

عبدالامیر عرفی افزود: نمرات امتحانی در بیشتر حوزه ها به دانش آموزان اطلاع رسانی شده است اما نتایج قطعی و رسمی حداکثر تا دهم تیر اعلام می شود.

وی گفت : تا دهم تیر دانش آموزان فرصت دارند با مراجعه به مدارس از وضع نمرات امتحانی خود مطلع شوند و اگر فکر می کنند در نمره درس یا برخی دروس امتحانی حقشان تضییع شده است می توانند درخواست تجدید نظر کنند.

عرفی مهلت رسیدگی به اعتراضات را پنج روز دانست و افزود: با توجه به این که برگه های امتحانی را دو نفر تصحیح کرده اند ، پس از درخواست معترضان ، معلم سومی آن را در حوزه ها بررسی می کند و اگر ادعای معترضان درست باشد نمره استحقاقی آنان داده می شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت : بررسی های میدانی در حوزه های امتحانی نشان می دهد وضع کلی نمرات امتحانی در مقایسه با گذشته رشد نسبی داشته است.

طبق بخشنامه صادره به استان ها ، پس از اعلام نتایج امتحانی ، نام نویسی از دانش آموزان راهنمایی و متوسطه حداکثر تا نیمه تیر باید به اتمام برسد.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.