مهمانی‌های مجلل با پول دزدی

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

متهم شیک‌پوشی که وارد مغازه‌هایی در مناطقی از شهر کرمان می‌شد و با فریب زنان فروشنده به بهانه خرد کردن چک‌پول، اسکناس می‌دزدید، دستگیر شد.

متهم در بازجویی اعتراف کرده است با پول‌های سرقتی هزینه خوشگذرانی دوستانش و مهمانی شبانه را تامین می‌کرده است.

به گزارش تفسیری جام‌جم، سرهنگ پریور، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمان درباره دستگیری متهم سابقه‌داری که با فریب زنان، پول از مغازه‌هایشان سرقت می‌کرد، روز قبل به خبرنگار ما گفت: روز‌های پایانی هفته قبل زنی فروشنده با حضور در اداره پلیس آگاهی کرمان علیه مردی به اتهام سرقت شکایت کرد. در تحقیق از این زن معلوم شد، مردی با ظاهری شیک وارد مغازه‌ای که وی کار می‌کرده شده و سفارش مواد خوراکی داده است.

مرد سارق سپس با ادعای این‌که چک‌پول همراه دارد، از فروشنده خواسته تا بقیه پول‌ها را همراه مبالغ خوراکی‌های خریداری شده در یک فاکتور ثبت کند و چند دقیقه‌ای به وی اجازه دهد تا چک‌پول‌های ۵۰ هزار تومانی‌اش را که در خودرو جا گذاشته بیاورد.

پریور افزود: وی که فریب مرد مشتری را خورده بود، ۵۰ هزار تومان به او می‌دهد، ‌اما دقایقی بعد وقتی خبری از مرد مشتری نمی‌شود، به خیابان می‌آید و متوجه فرار مرد مشتری و سارق بودن وی می‌شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمان یادآور شد: در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل شد و ماموران تلاش برای دستگیری مرد سارق را آغاز کردند تا سرانجام چند روز پیش وی را که قصد داشت با ورود به مغازه‌ای دیگر در شهر کرمان، بار دیگر سرقت کند، شناسایی و دستگیر کردند.

پریور افزود: با انتقال متهم به پلیس آگاهی کرمان، وی بازجویی شد و ادعا کرد با زن شاکی آشنایی ندارد و تاکنون به مغازه او نرفته است.

در مرحله بعدی تحقیقات ماموران به بررسی سوابق کیفری متهم پرداختند و معلوم شد وی دو مرتبه دیگر هم به اتهام سرقت پول از مغازه‌داران دستگیر شده و به زندان افتاده است.

با مشخص شدن سوابق کیفری متهم، دوباره او بازجویی شد و این بار به ۳۴ فقره دزدی از مغازه‌داران اعتراف کرد.

اعتراف به دزدی‌های سریالی

متهم درباره نحوه سرقت‌هایش به پلیس گفت: ابتدا با شناسایی رستوران و خواربارفروشی‌هایی که مالکان این مکان‌ها زن بودند، وارد آنجا شده و سفارش مواد خوراکی یا غذا می‌دادم. در همین موقع به دروغ با تلفن همراهم آغاز به مکالمه می‌کردم تا فروشندگان گمان کنند فردی بانفوذ و پولدار هستم. سپس با جلب اعتمادشان ادعا می‌کردم چک‌پول‌هایم را در خودرویم جا گذاشته‌ام.

متهم اضافه کرد:‌ با این ترفند، مالکان مغازه یا فروشندگان آنها را فریب داده و با گرفتن بقیه پول برای ارائه چک‌پول‌ها از مغازه‌هایشان خارج می‌شدم و با پول‌های دزدی با دوستانم خوشگذرانی کرده و مهمانی‌های مجلل می‌گرفتم.

بنابراین گزارش تفسیری، با اعتراف متهم به ۳۴ فقره دزدی از مغازه‌های شهر کرمان، وی با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد.

حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.