مهمانپرست: انتشار کاریکاتور موهن ، توطئه است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان چاپ کاریکاتور اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) از سوی نشریه فرانسوی که در پی اهانت‌های انتشار یافته از سوی فیلم آمریکایی به عمل آمده است را توطئه‌ای سازمان یافته دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توهین به مقدسات اسلامی را قویا محکوم نموده و با احساسات جریحه دار شده امت اسلامی ابراز همدردی می‌نماید.

به گزارش ایسنا رامین مهمان‌پرست، افزود: شواهد و قرائن ، نشان از ارادی بودن اینگونه اقدامات توهین آمیز از سوی محافل صهیونیستی در مقابله با موج بیداری اسلامی می دهد. روشن است دست زدن به اقدامات تحریک آمیز و موهن باعث غلیان احساسات پاک میلیونها مسلمان در سراسر جهان شده و آنان هیچگاه چنین اهانت هایی را بر نخواهند تافت.

مهمان‌پرست همچنین تاکید نمود: سکوت سیستماتیک و مستمر کشورهای غربی نسبت به اینگونه اقدامات منزجر کننده که در راستای اسلام ستیزی انجام می شود ، عامل اصلی استمرار این اقدامات موهن می باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: بدیهی است اصل آزادی بیان و عقیده هیچگاه نمی بایست مستمسکی برای توهین به اعتقادات و باورهای مذهبی دیگر ملل جهان مورد استفاده قرار گرفته و این خود در تضاد با آزادیهای مصرح در منشور ملل متحد قرار دارد و انتظار می رود دولت فرانسه ضمن درک احساسات مذهبی مسلمانان در جهت محکومیت موارد توهین آمیز اقدامات لازم را بعمل آورد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.