مهمانی شاد و شنیدنی “جمعه سلام” در رادیو فصلی

۲۵ام بهمن ،

رادیو فصلی ، صبح جمعه هر هفته در برنامه ” جمعه سلام ” بخش های جذاب و متنوعی را برای شاد و سرگرم کردن مخاطبان تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نق از روابط عمومی رادیو فصلی، رادیوبهمن روز های جمعه هر هفته شادی و نشاط را به خانه ها می برد. 

مسابقه هیجانی  از بخش های ” جمعه سلام ” است . که اطلاعات شرکت کنندگان در مسابقه را افزایش و تلاش  می کند روزی به  یاد ماندنی برای مخاطبان این شبکه فراهم کند. 

مخاطبانی که تمایل به شرکت در مسابقه زنده این برنامه دارند. باید اطلاعات خوبی در حوزه های ایران شناسی ، شخصیت شناسی و ترانه های ایرانی داشته باشند.

از دیگر آیتم های این برنامه جذاب،  اجرای طنز های شنیدنی به صورت زنده توسط  ابوالفضل آقا خانی هنرمند دوست داشتنی رادیو  است. 

برنامه جمعه سلام با گویندگی ساراعشقی نیا ، تهیه کنندگی  جواد فیاضی، سردبیری محمد  سیانکی و بازیگری  ابوالفضل آقا خانی صبح  جمعه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ از رادیو فصلی پخش می گردد.

رادیو فصلی روزانه ۱۰ ساعت پخش دارد و از ساعت شش تا ۱۶ در فرکانس FM  ردیف ۱۰۵٫۵ در  تهران قابل دریافت است. 

همچنین پخش دیجیتالی در گیرنده‌های رادیویی و پخش تصویری در آدرس اینترنتی irib.ir . 1055 و باشگاه فعال و پویای مخاطبان از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این رادیوی نسل تازه است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.