مهمان بابا و شارلاتان امروز به شبکه نمایش می‌روند

امروز دو فیلم مهمان بابا و شارلاتان امروز از شبکه نمایش پخش می‌شوند

به گزارش هنرآنلاین فیلم سینمایی “مهمان بابا” سه شنبه ۲۹ اسفند ساعت ۱۳ از شبکه نمایش به روی آنتن می رود.

مهران رجبی، محسن قاضی مرادی، امیر غفارمنش، اسدالله یکتا، پوراندخت مهیمن، مهوش وقاری، مریم سلطانی، فاطمه طاهری، کامران شیرزاد، ناصر گیتی جاه و… از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

“مهمان بابا” دربارهٔ پیرمردی است که در اولین روز بازنشستگی خود بی طاقت شده و حوصله اش سر می رود. او دوست قدیمی خود را که مارگیر است می بیند و به خانه اش دعوت می کند. براثر اتفاق ای مارها در خانه رها می شوند و…

همچنین فیلم سینمایی “شارلاتان” به کارگردانی آرش معیریان، سه شنبه ۲۹ اسفند در ساعت ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

از جمله عوامل این فیلم، تهیه‌کننده:حسین فرح‌بخش – عبدالله علیخانی، نویسنده: حسین فرح‌بخش، موسیقی:فردین خلعتبری، فیلم‌برداری:مجتبی رحیمی و تدوین:آرش معیریان می باشند.

امین حیایی، جواد رضویان، شقایق فراهانی، مهران غفوریان،اصغر سمسارزاده، ارژنگ امیرفضلی،لیلا بوشهری،انوشیروان نعیمی،حسین شهاب،سحر آربین،حسین دوستدار،میلاد سجادی،شهرام جمشیدی،حسین صفاریان،مهدی آشوری،علی داوودی،احمد خردمند،مسعود دارابی،محمد گواهی،غلامرضا آشوری،حسین رمضانی،محمد جعفری و… بازیگران این فیلم می باشند.

فیلم شارلاتان ساخته سال ۱۳۸۳ ، این فیلم در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۸۲ آغاز به فیلم‌برداری شد و در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۸۳ کار فیلم‌برداری آن پایان یافت، همچنین شارلاتان در ۱۲ خرداد ۱۳۸۴ بر روی پرده سینما رفت.

“شارلاتان” دربارهٔ رویاهای تلخ و شیرین دو جوان است که در قالب یک کمدی ـ فانتزی اکشن بیان می‌شود.
 

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.