مهمترین اولویت پلیس مرزبانی

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه در زمینه انسداد مرزی و ورود مواد مخدر به کشور در سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ایم، گفت: انسداد مرزها یکی از دغدغه های اصلی و مهمترین اولویت مرزبانی است.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پس از اجرای مراسم صبحگاه در ستاد مرزبانی شهرستان مرزی  قصرشیرین به جمع خبرنگاران آمد و بازدید خود را از نوار مرز به لحاظ امنیتی و آمادگی مرزبانان در دفاع از مرزهای غربی مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزود: در سالی که به نام «سال تولیدملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، نیروی انتظامی با تمام توان از مرزها محافظت می نماید و اجازه ورود قاچاق به داخل کشور را از قاچاقچیان می گیرد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان در سال جاری پررنگ تر و منسجم تر از سال های گذشته است.

وی همچنین در خصوص وضعیت امنیتی مرزهای استان کرمانشاه گفت: با تلاش مرزبانان استان و هماهنگی های خوبی که بین دستگاه های مسوول در این استان وجود دارد و همچنین بازدید هوایی چند ساعته ای که از نوار مرز داشتم به شکر خدا ، هم وضعیت ظاهری پاسگاه ها و هم وضعیت تجهیزات و آمادگی مرزبانان بیش از حد انتظار بود و خروجی آن امنیت مطلوبی است که در این نقطه صفر مرزی وجود دارد.

فرمانده ناجا در ادامه گریزی هم به اعتبارات مرزبانی زد و اظهارداشت: ۱۰۳ میلیارد تومان برای انسداد مرزها و ۱۰۰ میلیارد تومان هم برای تقویت بنیه دفاعی مرزی در بودجه امسال در نظر گرفته شده ، امید است با تخصیص این بودجه بتوانیم به اهداف خود در برنامه برسیم.

وی افزود: ما اعتقاد داریم هرچقدر در مرزها به لحاظ ریالی سرمایه گذاری کنیم و مرزبانی را تقویت نماییم ، منفعت آن به کشور برخواهد گشت و دولتمردان هم در این رابطه با ما هم فکر و همدل هستند.

این مقام انتظامی در خصوص انسداد مرزهای شرقی کشور گفت: در دو کشور افغانستان و پاکستان، کلیه ورودها و خروج ها را کنترل کرده ایم و در زمینه انسداد مرزی جهت ورود مواد مخدر به کشور در سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ایم و انسداد مرزها یکی از دغدغه های اصلی و مهمترین اولویت مرزبانی کشور است. 

سردار احمدی مقدم به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: سفر پر خیر و برکت فرمانده معظم کل قوا منجر به آن شد که اعتبارات خوبی برای امنیت مرزهای استان در نظر گرفته شود و سرمایه گذاری در مرزهای غربی شدت گرفته است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.