مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

۰۲خردادماه،

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید:

نامزدهای انتخاباتی به رأی شورای نگهبان تمکین کنند
اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در تائید صلاحیت و یا رد کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و رعایت اخلاق سیاسی از سوی کاندیداها، بیانیه‌ای منتشر کردند.

آخرین نظرسنجی دربارهٔ حضور اشخاص غیرسیاسی در انتخابات
بر اساس اعلام تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، ۷۳٫۱درصد از مردم اعلام کرده‌اند با ثبت‌نام اشخاص غیرسیاسی و بدون داشتن سوابق اجرایی جهت انتخابات ریاست جمهوری مخالفند.

کواکبیان: توجه بر ارتقای نقش زنان در جامعه الویت اصلی دولت یازدهم باشد
کاندیدای احتمالی یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: جایگاه واقعی زنان در عرصه تربیتی که نقش بسیار جدی است از مهمترین برنامه‌های بنده برای دولت یازدهم است.

ثابتی: جریان انحرافی محکوم به شکست است
مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس گفت: الویت قرار دادن مکاتبی همچون ایران‌گرایی، از سوی جریان انحرافی به گمان موفقیت در انتخابات سبب شده که آنها پا به این عرصه بگذارند اما این تصور در نهایت به دلیل اینکه مورد قبول هیچ جریانی در کشور نیست؛ محکوم به شکست خواهد بود.

حدادعادل: در تمام این هشت سال ندیدم احمدی‌نژاد بگوید اصولگرا هستم/ فرقی میان جلیلی و خودمان در ائتلاف نمی‌بینیم
عضو ائتلاف سه‌گانه پیشرفت گفت: ما همیشه از گفتمان اصولگرایی دفاع کرده‌ایم اما احمدی‌نژاد هیچ‌وقت خود را اصولگرا معرفی نکرده است و در تمام این ۸ سال صحبتی از احمدی‌نژاد ندیده‌ایم که گفته باشد اصولگرا هستم.

مروجی: اتفاقات اخیر در شورای عالی فضای مجازی ناشی از عدم تبعیت از “حلقه انحرافی” است
مدیر روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی با بیان اینکه اتفاقات اخیر در شورای عالی فضای مجازی ناشی از عدم تبعیت اعضای این مرکز از “حلقه انحرافی” است، گفت: آیا جابه‌جایی در مورد یک مجموعه فراقوه‌ای که عملا تحت حکم مقام معظم رهبری شکل گرفته قانونی است و آیا قوه مجریه می‌تواند به لحاظ حقوقی و قانونی این مرکز را مجددا به زیر مجموعه وزارت ارتباطات انتقال دهد؟

نماینده لنکرانی : دولت رفسنجانی منشأ بی قانونی است/ احمدی‌نژاد ساخته و پرداخته مشایی است
نماینده کامران باقری لنکرانی، دولت سازندگی را منشأ بی قانونی دانست و گفت: ما هیچ‌گاه ادبیاتی همچون مکتب ایرانی و یا فراماسونی از احمدی‌نژاد سال ۸۴ به خاطر نداریم، وی ساخته و پرداخته مشایی است.

نماینده مشایی: هنوز نمی‌دانیم “نامه محرمانه” چگونه انتشار یافت/ احمدی‌نژاد قطعاً انتخابات را برگزار می‌کند
قائم‌مقام امور استانی ستاد انتخاباتی مشایی گفت: جریان اصیل ولایتمداری در کشور، احمدی‌نژاد است و حرکت او در مدار ولایت بوده؛ احمدی‌نژاد قطعاً انتخابات را برگزار می‌کند هر چند مخالفان او حضورش را نمی‌پسندند.

مناظره رسایی و حق‌شناس؛ رسایی: ۱۰ سال پیش آقایان اصلاح‌طلب به خاطر تهدیدات آمریکا خود را خراب کردند/ حق‌شناس: سیاست خارجی دولت فعلی اشتباه بود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: من قاطعانه اعلام می‌کنم که ما نمی‌توانیم آمریکا را تحمل کنیم، چرا که این کشور هیچ وقت از عقب‌نشینی ما راضی نمی‌شود، کما اینکه ۱۰ سال پیش آقایان اصلاح‌طلب به خاطر تهدیدات آمریکا خود را خراب کرده‌اند.

متکی: من نفر اول نظرسنجی ائتلاف پنجگانه بودم/ اصولگرایان برای معرفی کاندیدای نهایی استراتژی ۸۴ را در پیش بگیرند
کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در نظرسنجی های صورت گرفته در ائتلاف پنجگانه من نفر اول بودم و اصولگرایان برای حضور انتخابات باید در معرفی کاندیدای نهایی باید استراتژی سال ۸۴ را در پیش بگیرند.

۲۰ هزار دانشگاهی طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب: چشم ما به اشاره‌تان و گوش ما به رهنمودتان است/ بیعت ما با شما بر قلبمان است
جمعی از دانشگاهیان و طلاب طی نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری نوشتند: ما دوست‌شناسی و دشمن‌ستیزی را در درس انقلاب اسلامی و مدرسه‌ شما آموخته‌ایم و می‌دانیم هر گام که به عقب برداریم دشمن یک گام جلوتر می‌آید؛ بیعت ما با شما کاغذی نیست که موریانه آن را بخورد بر قلب ماست که با جان ما گره خورده است و این زبان حال تمامی ملت رشید ایران است.

علی احمدی: به نفع هیچ کاندیدایی کنار نمی‌روم
کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری به نفع هیچ فرد دیگری کناره گیری نمی‌کنم.

حداد عادل: “قالیباف” تکنوکرات توحیدی است/قضیه ژاپن اسلامی را من مطرح نکردم
کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: می‌گویند قالیباف تکنوکرات است، اما وقتی می‌گوییم سببش چیست جوابی ندارند؛ قالیباف تکنوکرات توحیدی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.