مهمترین عناوین خبری روز پنج‌شنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران

۷ م دیماه ،

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مهمترین عناوین خبری امروز(پنج‌شنبه) به این شرح
است:

استقرار موشک‌های پاتریوت در مرز ترکیه با هدف تهدید پرواز های سوریه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موشک‌های مستقر در مرز ترکیه پروازهای هوایی سوریه را مورد تهدید قرار می‌دهند تا معارضین سوری تجاوز و بمبارانی نسبت به آنها نداشته باشند.

در تعریف جرم سیاسی با احتیاط گام بر می‌داریم

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر ضرورت تعریف جرم سیاسی و مصادیق آن در قوانین عادی کشور، گفت، در تعریف جرم سیاسی با احتیاط گام بر‌می‌داریم.

حماسه عاشورایی نهم دی ماه نمادی از قدرت جنگ نرم

رییس ستاد مرکزی حماسه ۹ دی گفت: قدرت نرم یکی از مهمترین‌ نمودهای قدرت به حساب می‌آید و حماسه عاشورایی نهم دی در واقع نمادی از قدرت جنگ نرم است.

مستند “رنگ واقعی ملت” بر روی آنتن می‌رود

شبکه یک سیما مستند روشنگرانه خود با نام “رنگ واقعی ملت” که جمعه ساعت ۲۱:۳۰ بر روی آنتن می‌رود رنگ واقعی ملت را به تصویر می‌کشد.

فتنه‌گران به دنبال مخدوش کردن الگو بودن انقلاب به عنوان پرچم بیداری اسلامی‌ می باشند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: فتنه‌گران به همراه حامیان بین‌المللی خود در این سال‌ها به دنبال این بودند که الگو بودن انقلاب را به عنوان پرچم بیداری اسلامی مخدوش کنند.

حضور وزیر اقتصاد و معاونان وی در مرکز پژوهش‌های مجلس

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در دیدار با وزیر اقتصاد و معاونان وی با بیان اینکه فعالیت این مرکز باید دارای بنیان عقلانی و قابل دفاع باشد، افزود: بهتر است تا کارگروه مشترکی بین مرکز پژوهش‌ها و دولت تشکیل شود تا طرح‌ها و لوایح را با همکاری یکدیگر بررسی کند.

آیت‌الله مصباح متعلق به همه است/ جبهه پایداری تنها یک حزب است

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: جبهه پایداری براساس مصوبات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب یک حزب سیاسی است و اطلاق جبهه به آن از نظر قانونی درست نیست.

ملت ایران در نه دى مشت محکمى به دهان فتنه‌گران زدند/ در ماجراى ۹ دى روح دیانتِ حاکم بر دلهاى مردم نشان داده شد
مقام معظم رهبری فرمودند: “نه دى در سرتاسر کشور مشت محکمى به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلى معنا دارد؛ این نشانه‌ى این است که این مردم بیدارند، هشیارند. دشمنان ما باید این پیام را بگیرند.”

سران فتنه در انتخابات آتی هیچ جایگاهی ندارند/ قطب سوم در انتخابات اصولگرایان می باشند

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: سران فتنه در انتخابات آتی هیچ جایگاهی ندارند چرا که ظلم عظیمی را در حق انقلاب و مردم روا داشته‌اند.

تعدد کاندیداها برای اصولگرایان خطرناک است/ کاندیدایی ولایی و با اخلاص به مردم معرفی کنید
امام جمعه موقت تهران گفت: تعدد کاندیداها برای اصولگرایان خطرناک است و کاندیداهای مختلف اگر می‌خواهند برای رضای خداوند کار کنند به نفع برادرشان کنار بکشند.

انتهای پیام/پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.