مهمترین عناوین خبری روز چهارشنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران

بررسی حذف ارز دولتی زائران حج تمتع در پارلمان، جلسه غیرعلنی مجلس با تیم اقتصادی دولت، تکذیب حضور نیروهای مسلح ایران در سوریه، پاسخ دندان‌شکن ایران در صورت ادامه حملات سایبری آمریکا و کاهش ۹ درصدی نرخ رشد ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی از مهمترین عناوین خبری چهارشنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مهمترین عناوین خبری امروز(چهارشنبه) باشگاه خبرنگاران به این شرح است:

بررسی حذف ارز دولتی زائران حج تمتع در پارلمان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با استقبال از حذف ارز مسافرتی گفت: حذف ارز مسافرتی راهکار مناسبی برای صرفه‌جویی در ذخایر اقتصادی و ارزی است.

 

تشکیل ستادی برای اتخاذ تصمیمات اقتصادی و راهبرد اقتصاد مقاومتی

۹ نفر از نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه‌ای بر لزوم تشکیل ستادی برای اتخاذ تصمیمات اقتصادی و راهبرد اقتصاد مقاومتی تاکید کردند .

 

 قیمت‌ها به‌زودی کاهش می‌یابد/ نیازی به استیضاح نیست، گفتگو مشکل را حل می‌کند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به نشست امروز تیم اقتصادی دولت و مجلس گفت:‌ کاهش هزینه‌های مصرفی تمام دستگاه‌ها، تامین فوری مایحتاج مردم، حمایت از کشاورزان و عدم پرداخت ارز مسافرتی به جز ارز عتبات و تمتع از محورهای مهم نشست امروز دولت و مجلس بود.

 

جزئیات جلسه کمیسیون امنیت ملی پیرامون بررسی مسائل سوریه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات جلسه دیروز(سه‌شنبه) این کمیسیون پیرامون بررسی مسائل سوریه را تشریح کرد.

 

هماهنگی‌های در حال انجام بین وزارت کشور و شورای نگهبان

وزیر کشور از هماهنگی‌های لازم میان این وزارتخانه و شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

 

تعهد دولت به ارزش‌ها، اصول و حقوق اساسی ملت ایران بیش از سال ۸۴ است

رییس جمهور بر تعهد دولت به ارزش‌ها، اصول و حقوق اساسی ملت نظیر توحید، عدالت، آزادی، کرامت، پاک‌دستی، خدمتگزاری و پیشرفت کشور تأکید کرد و گفت: امروز تعهد دولت به این ارزشها و اصول بیش از سال ۸۴ است.

 

هاشمی کوپن خود را برای اصلاحات هزینه نمی‌کند/ عارف هنر اداره کشور را ندارد

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: هاشمی رفسنجانی دارای سابقه‌های فراوانی بوده و بعید به نظر می‌رسد که کوپن خود را برای اصلاح‌طلبان هزینه کند.

 

 رئیس جمهور آینده قطعا اصولگرا است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: رئیس جمهور آینده قطعا اصولگرا خواهد بود و اصلاح طلبان میانه رو برای موفقیت باید به کاندیداهای منطقی و معتدل اصولگرایان روی آورند.

تکذیب حضور نیروهای مسلح ایران در سوریه/ از دستاوردهای جدید دفاعی در آینده نزدیک رونمایی می‌شود

وزیر دفاع گفت: نظام سلطه از اقصی نقاط جهان انواع تروریست‌ها را به سوریه اعزام کرده‌اند و برای جلوگیری از انعکاس این موضوع، دائما ایران را به حضور نظامی در سوریه متهم می‌کنند در حالی که دولت و ارتش سوریه توان مقابله با تروریست‌ها را دارند.

 

پاسخ دندان‌شکن ایران در صورت ادامه حملات سایبری آمریکا

یک مقام قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: اگر حملات سایبری عبث آمریکایی‌ها علیه کشورمان پایان نپذیرد، آنها پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد.

 

پرونده منافقین در دیدار وزیر حقوق بشر عراق و مسؤول حقوق بشر یونامی

وزارت حقوق بشر عراق در بیانیه ای اعلام کرد: هیئت نمایندگی سازمان ملل، تاکنون تلاش‌هایی را برای پایان دادن به بسیاری از پرونده‌ها در عراق از جمله پرونده پادگان اشرف انجام داده است.

 

حضور تمام کشورهای غیرمتعهد در اجلاس تهران

وزیر امور خارجه با بیان اینکه تمامی اعضای جنبش غیرمتعهدها در اجلاس تهران شرکت خواهند کرد”، درباره تعداد سران شرکت‌کننده گفت: معمولا ۳۰ تا ۴۰ درصد اعضا در سطح مقامات بلندپایه در این مراسم شرکت می‌کنند.

 

کاهش ۹ درصدی نرخ رشد ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی

رئیس قوه قضاییه از کاهش ۹ درصدی نرخ رشد ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی بین سال‌های ۸۹ و ۹۰ خبر داد.

انتهای پیام/س۲

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.