مهمترین عناوین خبری یکشنبه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران

۰۶م اسفند ،

بررسی عملکرد دبیرخانه جنبش عدم‌ تعهد در کمیسیون امنیت ملی، بررسی صلاحیت “نامی” سه‌شنبه در مجلس، دیدار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اعضای شورای مرکزی خانه کشاورز، وعده مجلس خبرگان رهبری به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی، رزمایش تخصصی نیروی زمینی در جنوب غرب کشور و تعیین نرخ دیه سال آینده از مهمترین عناوین خبری امروز(یکشنبه) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران مهمترین عناوین خبری امروز(یکشنبه) به این شرح است:

طرف‌های غربی در مذاکره قزاقستان مطالبات فرا “ان پی تی” نداشته باشند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نباید طرف غربی در مذاکره با ایران مطالبات فرا “ان پی تی” داشته باشد، گفت:‌ انتظار می‌رود غربی‌ها مواضع خود در خصوص پیشنهادات جمهوری اسلامی را شفاف و روشن بیان کنند.

عملکرد دبیرخانه جنبش عدم‌ تعهد در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود
رئیس کمیته مطالبات ملی مجلس با اشاره به بررسی عملکرد دبیرخانه جنبش عدم‌تعهد در نشست کمیسیون امنیت ملی گفت: بررسی روند تشکیل دبیرخانه جنبش عدم‌تعهد در راستای انجام وظایف نظارتی مجلس و کمیسیون امنیت ملی انجام می‌شود.

غرب بداند قطار هسته‌ای ایران هرگز متوقف نخواهد شد
۲۵۲ نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای از تیم مذاکره‌کننده ایرانی در آلماتی قزاقستان حمایت کردند.

پایان نشست امروز بهارستان/ صلاحیت “نامی” سه‌شنبه در مجلس بررسی می‌شود
نایب رئیس مجلس از بررسی صلاحیت محمدحسن نامی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ارتباطات در جلسه روز سه‌شنبه بهارستان خبر داد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اعضای شورای مرکزی خانه کشاورز دیدار کرد + تصاویر
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با اعضای شورای مرکزی خانه کشاورز گفت: کشاورزان پرتلاش‌ترین و در عین حال کم‌ توقع‌ترین قشر جامعه می باشند و اساس معضلات و مشکلات در بخش کشاورزی سوءمدیریت در بخش‌های مختلف کشور است که باید به دور از روزمرگی، در جهت اصلاح سیاست‌ها حرکت کنیم.

وعده مجلس خبرگان رهبری به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی محقق شد؟
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وعده مجلس خبرگان رهبری مبنی بر بازسازی و ساخت ۱۰ مسجد در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی، گفت: مجموعا ساخت ۸، ۹ مسجد در دستور کار قرار گرفت، که قسمت عمده این پروژه‌های عمرانی انجام شده است.

تمرین اصابت گلوله‌های هوشمند/ استفاده از سلاح دوش پرتاب ۲۰ میلیمتری
سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۸، از هجوم به اهداف دوردست در این رزمایش با موشک‌های دوربرد که بردشان از ۴۰ کیلومتر بیشتر است، خبر داد.

رزمایش تخصصی نیروی زمینی در جنوب غرب کشور برگزار می‌شود
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ان‌شاءالله پس از تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، تا پایان سال جاری، رزمایش تخصصی این نیرو در جنوب غرب کشور برگزار می‌شود.

صالحی بر ضرورت گسترش روابط با کشورهای حوزه خلیج فارس تاکید کرد
وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت تنظیم و سیاستگذاری در روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران در حوزه خلیج فارس در راستای تعمیق و گسترش بیش از پیش روابط به‌خصوص در عرصه‌های اقتصادی و بازرگانی تاکید کرد.

۱۱۴ میلیون تومان؛ نرخ دیه سال آینده
دادستان کل کشور گفت: نرخ دیه سال آینده تعیین شده و این نرخ مبلغ ۱۱۴ میلیون تومان است.

توضیحات رئیس شبکه اول سیما در مورد مصاحبه دیشب احمدی نژاد
رئیس شبکه اول سیما گفت: مصاحبه ریاست محترم جمهور با مجری سیما مانند همیشه به طور زنده از شبکه اول پخش شد.

تروریستی‌ترین میوه دنیا چیست؟ + اسناد و تصاویر
“چیکیتا” یکی از معروف‌ترین برندهای بین‌المللی تولید و توزیع محصولات کشاورزی بویژه “موز” است. اما چیزی که این شرکت را معروف کرده، کیفیت بالای محصولات آن نیست، بلکه روابط مقامات این شرکت آمریکایی با تروریست‌ها و جنایتکارانی است که برای رسیدن به اهداف خود به هر کاری دست می‌زنند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.