مهمترین علل تصادفات جاده ای دیروز

مهمترین علل تصادفات جاده ای دیروز

مهمترین علل تصادفات جاده ای دیروز

ممتازنیوز: معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: ۴۰ درصد از تصادفات جاده ای ۲۴ ساعت گذشته منجر به واژگونی وسائل نقلیه شده است.

سرهنگ اسفندیاری به مهمترین علل تصادفات جاده ای ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت۲۶ درصد از تصادفات به علت بی توجهی به جلو، ۲۳ درصد به علت تخطی از سرعت مطمئن، ۱۹ درصد به علت انحراف به چپ خودروها، ۱۴ درصد به علت رعایت نکردن حق تقدم عبور و مرور و شش درصد نیز به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است.
وی افزود: علت ۱۲ درصد از تصادفات جاده ای نیز سایر عوامل گزارش شده است.
معاون عملیات پلیس راه کشور گفت:‌ همچنین در این مدت ۴ درصد از تصادفات جاده ای برون شهری برخورد وسائل نقلیه با عابران پیاده گزارش شده است.
اسفندیاری در ادامه به مهمترین تصادفات جاده ای ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در استان لرستان محور الیگودرز کیلومتر ۸ سه دستگاه خودرو پراید، پژو ۲۰۶ و کامیون کمپرسی با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه رانندگی دو نفر کشته و دو نفر نیز مجروح شدند.
وی افزود: علت این حادثه رانندگی به تحقیقات بعد موکول شد و در دست بررسی است.
معاون عملیات پلیس راه کشور گفت: همچنین در استان آذربایجان غربی محور مهاباد به اورمیه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به علت بی توجهی به جلو واژگون شد.
وی افزود: در این حادثه رانندگی دو نفر کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند.
همچنین سانحه رانندگی در نایین یک کشته برجای گذاشت.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: در این حادثه که دیشب در محور نایین – اردکان رخ داد یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون برخورد کرد که بر اثر آن راننده خودروی سواری در دم جان باخت.
سرهنگ دوم پاسدار مختاری علت این حادثه را توجه نکردن به جلو ، خستگی و خواب آلودگی راننده پراید اعلام کرد.


پرشین خودرو | RSS

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. mohammad:

    خوب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.