مهمترین وظیفه دانشگاه کشف استعدادهاست

۱۱م آذر ،

رییس ستاد مناطق هجده گانه دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به کارهای عمرانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان باید برای دیگر واحدها الگو باشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، سید جعفر حسینچی در بازدید از دانشکده پزشکی با اشاره به تجهیزات و امکانات رفاهی در این دانشکده گفت: کارهای انجام شده و تجهیزات خریداری شده در این دانشکده بسیار با ارزش و مطلوب است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که از امکانات باید بیشترین و بهترین استفاده را کرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان توانایی‌های ارزشمندی دارد و تنها به داشتن رشته پزشکی نباید اکتفا کرد، با توجه به امکانات آزمایشگاهی و اعضاء هیات علمی باید برای رشته‌های زیر مجموعه پزشکی نیز اقدام شود.

رییس ستاد مناطق هجده گانه دانشگاه آزاد در خاتمه مهمترین وظیفه مسئولین دانشگاه را کشف استعدادها بر شمرد و افزود:‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با کسب رتبه‌های برتر بین‌المللی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و ورزشی استعدادهای نهفته فراوانی دارد که باید کشف شده و تقویت شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.