مهم این است که تئاتر جریان داشته باشد

۲۳ام بهمن ،

نوید محمد‌زاده: تجربه نشان داده است اثر با کیفیت خوب در هر سالنی اجرا شود تماشاگر خود را دارد، مهم این است که تئاتر جریان داشته باشد.

نوید محمد‌زاده در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در نمایش “ویران” کار یوسف باپیری که این روزها در تالار مولوی روی صحنه است ایفای نقش می‌کنم، این اثر تئاتر مستند است که سال قبل در جشنواره فجر اجرا شد.

محمدزاده که قرار بود در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر در نمایش “مرد بالشی” کار آیدا کیخایی حضور داشته باشد اما به سبب انصراف کارگردان اثر این نمایش در جشنواره اجرا نشد، عنوان کرد: بعد از تعطیلات سال نو تمرینات نمایش “مرد بالشی” آغاز می‌شود قرار است این نمایش نیمه اول سال آینده اجرای عموم شود، حسین کیانی نیز برای حضور در نمایش تازهش با من صحبت‌هایی کرده است اما اگر زمان اجرای دو نمایش تداخل داشته باشد تنها به اجرای “مرد بالشی” می‌رسم.

بازیگر نمایش‌هایی چون “عشق و عالیجناب” “نورگیر” که سال قبل در جشنواره فجر اجرا شد بیان کرد: برای بالا بردن کیفیت جشنواره بهتر است آثار قبل از حضور در جشنواره اجرای عمومی شوند بعد در جشنواره به روی صحنه روند.
محمدزاده تصریح کرد: تجربه نشان داده است اثر با کیفیت خوب در هر سالنی اجرا شود تماشاگر خود را دارد، مهم این است که تئاتر جریان داشته باشد.

وی همچنین در رابطه با عدم حضور نمایش “پچ پچه‌های پشت خط نبرد” کار اشکان خیل نژاد در جشنواره تئاتر فجر گفت: بازبین‌های فجر این اثر را دیده و تائید کردند اما در نهایت برای حضور این اثر موافقت نشد، این نمایش اثری بود که در اجرای عمومی با اقبال از سوی مخاطبان و هنرمندان مواجه شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.