مهم ترین رسالت تخصصی یک نشریه سینمایی اطلاع رسانی درست است

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

هاشم میرزاخانی در غرفه سینماپرس:

سینماپرس- گروه سینما/ مدیرعامل انجمن سینمای جوان گفت: مهم ترین رسالت تخصصی یک نشریه سینمایی اطلاع رسانی درست است.

هاشم میرزاخانی با حضور در غرفه سینماپرس ضمن بیان این مطلب افزود: در سینمای ایران محتوای فیلم ها اهمیت بیشتری دارند و یا این که کدام هنرمند با هنرمند دیگر ازدواج نموده است. باید از سینماگر جویا شد که فیلمی که ساخته است مخاطبش چه کسانی می باشند و چه تاثیری بر جامعه می گذارد و برای رشد چه بخشی از جامعه حرکت نموده و یا باالعکس.

وی ادامه داد: اگر رسانه های سینمایی فعالیت خود را در زمینه تبیین و نقد آثار متمرکز نمایند، رسالت خود را iبهتر انجام داده اند البته اطلاع رسانی هم در این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

میرزاخانی با اشاره iبه وبلاگ هایی که در زمینه خبرها سینمایی فعالیت دارند، خاطرنشان نمود: در حوزه سایبری نمی توان گفت که رسانه ها محدود می باشند چرا که وبلاگ های مختلف iبه جهت ذات جذاب سینما در عرصه خبرها سینمایی iبه ویژه خبرها زرد فعالیت می نمایند اما iبه لحاظ مجله های تخصصی کمبود فضای رسانه ای سینمایی حس می گردد.

وی افزود: برای خواص و متخصصان در هر زمینه ای مجله های تخصصی محدود می باشند چرا که در عرضه عمومی این نشریات موفق نبوده اند و حوزه سینما هم از این بابت مبرا نمی باش. آنچه سبب جذابیت سینما می گردد خبرها چهره های سینمایی است که متاسفانه در این عرصه هم در فضای سایبری iبه صورت قارچی خبرها گسترش می یابند و برای این مسئله باید فکری نمود.

مدیرعامل انجمن سینمای جوان با اشاره iبه حضور خبرگزاری سینمای ایران iبه عنوان اولین خبرگزاری رسمی سینمایی کشور تصریح نمود: مهم ترین رسالت تخصصی یک نشریه سینمایی اطلاع رسانی درست است و این خبرگزاری باید iبه عنوان اولین خبرگزاری رسمی سینمایی کشور این مسئله را سرمنشا خود قرار دهد.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۷۸


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.