مهیار شادروان آلبوم تازه خود را منتشر می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مهیار شادروان گفت: آلبوم تازه خود را در دست تولید دارم و در صورتی که شرایط آن مهیا شود تصمیم دارم آن را تا پایان سال راهی بازار موسیقی کنم.

مهیار شادروان در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم تازه خود را دردست تولید دارم و در صورتی که شرایط آن مهیا شود تصمیم دارم آن را تا پایان سال راهی بازار موسیقی کنم.

شادروان دربارهٔ آلبوم خود گفت: آهنگسازی این آلبوم را فضل الله توکل به عهده دارد بوده و تمامی اشعاررا نیزایشان سروده است. قطعات آن نیز همگی مجوز خود را اخذ کرده اند به جز یکی از قطعات که هم اکنون درگیر مجوز آن هستیم و امیدوارم به زودی بتوانیم به اخذ آن نائل شویم.

خواننده «گوشه های نهان صبح» در ادامه معرفی آلبوم خود گفت: این آلبوم دارای هشت قطعه موسیقی است که در دستگاههای ایرانی چهارگاه، ماهور، دشتی، اصفهان و شوشتری ساخته شده است و رنگ آمیزی متفاوتی دارد که در واقع ویژگی عمده آن است.
این خواننده سنتی افزود: دراین آلبوم که آلبومی ارکسترال است برای اولین بار به سمت آثار ارکسترال رفته ام و بابک شهرکی به عنوان نوازنده حضور دارد.

این آلبوم فصل پاییز روانه بازار موسیقی خواهد شد.

از مهیار شادروان تاکنون آلبوم«خانه ام ابری است» انتشار یافته که درنیویورک با نام «خلوت مه آلود» و قبل از آن انتشار یافته بود.از این خواننده همچنین آلبومهای«عشق و شب و شیدایی» و «گوشه های نهان صبح» را شنیده ایم. وی علاوه بر این در تدریس نیز دستی بر آتش دارد و با علیرضا قربانی همکاری های تنگاتنگی در کلاسهایش می کند.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.