موازنه قدرت به زیان رژیم صهیونیستی

جام جم آنلاین: دبیر شورای امنیت ملی تاکید کرد : سرنگونی رژیم های وابسته منطقه ، موازنه قدرت را به زیان رژیم صهیونیستی در منطقه تغییر داده است.

سعید جلیلی پس از دیدار با نبیه بری رئیس مجلس لبنان در مصاحبه با خبرنگاران گفت : فتنه انگیزی و توطئه برای مشغول ساختن جهان اسلام با استفاده از شیوه قدیمی استعماری جنگ های طایفه ای ، اقدامی است که نظام سلطه برای تغییر شرایط موجود بدان متوسل شده است.

وی افزود : مقاومت لبنان ، ظرفیت بزرگ جهان اسلام و پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی را برای جهانیان به اثبات رساند و این واقعیت را برای همگان روشن کرد که در صورت وحدت جهان اسلام ، رژیم صهیونیستی هیچ قدرتی در برابر آن ندارد.

دبیر شورای امنیت ملی کشورمان یادآور شد امروز مردم منطقه به خوبی می دانند که امریکا هیچ گاه طرفدار دموکراسی نیست چرا که اگر رای مردم ملاک عمل باشد ، هیچ گاه سیاست های آمریکا را انتخاب نخواهند کرد.

جلیلی گفت : امروز لبنان به نمونه ای برجسته در جهان اسلام تبدیل شده است ، و آن چه که در لبنان در چارچوب مقاومت ظهور یافت ، در مقاومت غزه و فلسطین و سپس در موج بیداری اسلامی ملت های منطقه امتداد یافت.

وی بیداری اسلامی را فرصتی بزرگ برای ایجاد مقاومت ملت ها دانست و افزود امروز بسیاری از متحدان امریکا و کسانی که در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند و یا بعضا در خفا همراهی هم کرده بودند ، دیگر در مستند قدرت نیستند.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.