مواضع کشورهای جنگ‌طلب علیه سوریه منفعت‌طلبانه است

فروردین ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام علیدوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه مدرسین با اشاره به تحولات اخیر در سوریه با بیان اینکه بحران سوریه کاملاً ساختگی و از پیش تعیین شده است؛ گفت: استکبار و صهیونیست از جهات مختلف درصدد کسب منفعت برای خود عمل می‌کنند.

“حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیدوست” در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به وضعیت کنونی سوریه اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت سوریه به میدان امتحانی برای سنجش گفته‌های اشخاص مختلف تبدیل شده و صداقت اشخاص در ادعاهای خود به شرایط پیش آمده در این کشور بستگی دارد.
 
وی با بیان اینکه بحران سوریه کاملاً ساختگی و از پیش تعیین شده است؛ گفت: استکبار و صهیونیست از جهات مختلف درصدد کسب منفعت برای خود عمل می‌کنند.

این عضو جامعه مدرسین راه‌حل اساسی برای حل بحران سوریه را کنترل مرزها عنوان و تصریح کرد: اخراج اشخاصی که به صورت غیر قانونی وارد سوریه شده‌اند و برگزاری انتخابات مشروع و همگام با موازین شناخته شده  جهان از جمله راه‌حل‌هایی است که می‌توان برای خاتمه دادن به این بحران به آن اشاره کرد.

علیدوست در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه مواضع کشورهای جنگ‌طلب علیه سوریه صرفاً سیاسی است و به همین دلیل است که آنها دائماً به دنبال ایجاد تنش و آشوب در کشور سوریه اقدام می‌کنند.

گفتنی است که سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دربارهٔ اخطارهای “ولادیمیر پوتین” رئیس‌جمهور روسیه در خصوص حمله نظامی به سوریه گفته که “اوباما” بر این باور است اقدام نظامی علیه سوریه بخشی از راهبرد این کشور و دیگر کشورها برای حل بحران سوریه است و آمریکا فقط بر اقدام نظامی تمرکز نکرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.