مواظب کالری مصرفی کوکاکولا باشید

۲۹م دیماه ،

این اولین بار نیست که شرکت کوکاکولا دربارهٔ چاقی اخطار می‌دهد، اما برای اولین بار است که در تلویزیون چنین تبلیغی می‌کند.

تبلیغ تلویزیونی کوکاکولا: مواظب کالری مصرفی باشید

خبرنو: شرکت کوکاکولا (Coca-Cola) برای اولین بار در یک آگهی تلویزیونی سابقه این شرکت در تولید نوشابه‌های کم‌کالری را برجسته کرده و از بینندگان خواسته برای جلوگیری از چاقی به کالری مصرفی خود توجه کنند.

این اولین بار نیست که شرکت کوکاکولا دربارهٔ چاقی اخطار می‌دهد، اما برای اولین بار است که در تلویزیون چنین تبلیغی می‌کند.

بسیاری سبب پخش این آگهی را بالاگرفتن انتقادها به کارخانه‌های سازنده نوشابه‌های غیرالکلی می‌دانند.

اما کوکاکولا این موضوع را رد می‌کند و می‌گوید این تبلیغ دو دقیقه‌ای واکنشی به انتقادها نیست، بلکه تلاشی است برای افزایش آگاهی عمومی.

پخش این آگهی زمانی صورت می‌گیرد که نیویورک درصدد ممنوع کردن فروش نوشابه‌های بزرگ شیرین در رستوران‌ها، سینماها و ورزشگاه‌ها است.

در این آگهی گفته می‌شود که کوکاکولا نوشابه‌هایی کوچک‌تر و با مزه بهتر تولید می‌کند و شیرین‌کننده‌های کم‌کالری‌تری را در تولید محصولاتش مصرف می‌کند.

به‌علاوه کوکاکولا داوطلبانه نوشابه‌های کم‌کالری‌تری را برای مدارس تولید می‌کند.

مدیر عامل بخش آمریکای شمالی کوکاکولا می‌گوید: بحث مهمی دربارهٔ چاقی درگرفته و کوکاکولا هم می‌خواهد در این بحث شرکت داشته باشد. هر کالری به حساب می‌آید و مهم نیست که از کجا آمده. اگر کالری دریافتی بیش از آن باشد که می سوزانید، چاق خواهید شد.

اما مایک جیکوبسون (Michael Jacobson)، مدیر اجرایی «مرکز دانش در خدمت منافع عمومی» می‌گوید: اقدام کوکاکولا صرفا حرکتی است برای «کم کردن زیان» و کوکاکولا به این ترتیب می‌خواهد مردم را خلع سلاح کند.


سایت خبرنو|خبر نو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.