موافقت شورای همکاری خلیج فارس با تعیین نماینده برای ائتلاف مخالفان سوریه

۱۸م آذر ،

aljazera.jpeg

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس از موافقت این شورا با درخواست مخالفان سوریه برای تعیین نماینده آنها در کشورهای عضو این شورا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه القدس فلسطین، عبداللطیف الزیانی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز (شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این شورا با درخواست مخالفان سوریه برای تعیین نماینده‌ای نزد شش کشور عضو این شورا موافقت کرده است.

در این بیانیه که از سوی شورای همکاری خلیج فارس امضا شد، الزیانی به مصطفی الصباغ، دبیرکل ائتلاف مخالفان سوریه اعلام کرد که شورای وزیران کشورهای عضو شورای همکاری با درخواست ائتلاف مخالفان سوریه برای تایید نماینده‌ای در نزد کشورهای این شورا موافقت کردند.

الزیانی همچنین از ادامه حمایت‌های کشورهای عضو این شورا از “ملت سوریه در تحقق خواسته‌های قانونی‌شان” خبر داده و تاکید کرد: شورای همکاری خلیج فارس تحولات سوریه را از نزدیک دنبال کرده و تلاش‌های ائتلاف مخالفان سوریه در سطوح داخلی و خارجی را پیگیری می‌کنند.

پیشتر گروه‌های مخالف سوری در تاریخ ۱۲ نوامبر در دوحه پایتخت قطر و در پی اعمال فشار از سوی کشورهای عربی و غربی توافقنامه‌ای را به امضا درآوردند که به تشکیل ائتلاف مخالفان سوریه انجامید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.