موافقت مایلی‌کهن، پنجعلی و مهدوی‌کیا با حضور در موسسه خیریه باشگاه پرسپولیس

۱۶م اسفند ،

محمد رویانیان از سوی مسئولان سازمان بهزیستی به عنوان سفیر طلایی این سازمان انتخاب و همچنین مایلی‌کهن، پنجعلی و مهدوی‌کیا به عنوان اعضای هیأت امنا و هیأت موسس، موسسه خیریه باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز نشستی با افراسیابی یکی از مسئولان ارشد سازمان بهزیستی و حسین شمس سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و مشاور سازمان بهزیستی داشت و دربارهٔ مشارکت باشگاه پرسپولیس در امور خیریه دیدار و گفتگو کرد.

مسئولان سازمان بهزیستی در پایان این نشست، محمد رویانیان را به عنوان سفیر طلایی این سازمان انتخاب و معرفی کردند و حضور پررنگ باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در امور خیریه و عام‌المنفعه را اقدام تاثیرگذاری در این زمینه دانستند.

محمد رویانیان در این ملاقات تاکید کرد؛ با شکل‌گیری و فعال کردن هر چه بیشتر موسسه خیریه، باشگاه پرسپولیس تلاش‌های خود برای مشارکت هر چه بیشتر پرطرفدارترین تیم آسیا در امور خیریه را مضاعف خواهد کرد و در این راه از بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس دعوت به همکاری خواهد نمود تا بتوان در راه رسیدن به اهداف مورد نظر، موفقیت‌های بیشتری را کسب کرد.

در همین زمینه محمد رویانیان با محمد مایلی‌کهن، محمد پنجعلی و مهدی مهدوی‌کیا به منظور حضور فعال در موسسه خیریه باشگاه پرسپولیس گفتگو کرد و نظرات آنها را جویا شد. مایلی‌کهن، پنجعلی و مهدوی‌کیا نیز موافقت خود را با حضور در موسسه خیریه پرسپولیس اعلام داشتند.

رویانیان در این باره به پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مدت‌ها بود که به فکر راه‌اندازی موسسه خیریه باشگاه پرسپولیس بودم و در این راه تلاش‌هایی کردیم و اقدامات سازنده‌ای نیز انجام دادیم که از جمله می‌توان به عقد تفاهم‌نامه با سازمان بهزیستی استان تهران و مشارکت با شیرخوارگاه آمنه و بر عهده گرفتن سرپرستی تمامی کودکان زیر سه سال استان تهران گام اول را برداشتیم و کمک‌های معنوی و مالی خود را به همین منظور ارائه کردیم. حضور پیشکسوتان، مدیران و بازیکنان پرسپولیس در زندان اوین در ایام ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات دیگری بود که انجام دادیم. میزبانی افطار تمامی زندانیان، برگزاری بازی دوستانه بین تیم پرسپولیس و زندانیان و همچنین آزادسازی چند زندانی از جمله اقداماتی بود که در آن مراسم انجام شد.

وی افزود: بعضی اقدامات خیریه دیگر نیز از سوی بخش معاونت‌های مختلف باشگاه انجام شد اما هدف ما فعال‌تر کردن هر چه بیشتر اقدامات خیریه باشگاه پرسپولیس است و سازمان بهزیستی بار دیگر برای امور خیریه از باشگاه پرسپولیس دعوت به مشارکت و همکاری کرده است و ما باید مشارکت بیشتری در امور خیریه داشته باشیم و انتظارات را بر آورده کرده و طوری عمل نمائیم که باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه پرطرفدار بتواند در امور خیریه بویژه سرپرستی ایتام، آزادسازی زندانیان، کمک به کودکان سرطانی و… نقش پررنگ‌تری ایفا کرده و در این راه فعال‌تر و موثرتر از قبل باشد. به همین منظور از آقای مایلی‌کهن، پیشکسوت عزیز و پرافتخار باشگاه پرسپولیس دعوت کردیم تا با پذیرش مسئولیت در خیریه پرسپولیس ما را در این کار مهم همراهی نمایند.

محمد مایلی‌کهن یکی از بزرگان و عزیزان فوتبال کشورمان می باشند و پیشنهاد بنده را پذیرفتند که جا دارد از ایشان تقدیر و تشکر نمایم. مایلی‌کهن معتقد بود، مشارکت در امور خیریه کار ارزشمندی است و با تمام وجودش برای همکاری در این عرصه باشگاه پرسپولیس همراهی خواهد کرد.

محمد مایلی‌کهن برای تیم فوتبال پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت کرد و تلاش می‌کنیم تا از نظرات و تجربیات ایشان همچون دیگر پیشکسوتان پرسپولیس به نوعی بهره‌مند شویم.

همچنین پنجعلی نیز پیشنهاد ما را پذیرفتند و مهدی مهدوی‌کیا که همواره علاقه خاصی به مشارکت در امور خیریه دارد نیز از این پیشنهاد استقبال کرد که از آنها تشکر می‌کنم.

ما امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات مایلی‌کهن، پنجعلی و مهدوی‌کیا در هیأت امنا و هیأت موسس، موسسه خیریه باشگاه پرسپولیس گام‌های تازهی در امور خیریه برداریم و در این مسیر قطعا از همه بزرگان و پیشکسوتان و همچنین هواداران پرسپولیس برای مشارکت در امور خیریه و خداپسندانه استفاده خواهیم کرد و دست آنها را به گرمی می‌فشاریم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.