موتورسیکلت اس یو وی معرفی شد

۳۰م دیماه ،

موتورسیکلت اس یو وی معرفی شد

موتورسیکلت متفاوتی را که ملاحظه می کنید ساخت آقای «آلساندرو تارتارینی» بوده که فرزند بنیانگذار ایتال جت یعنی آقای «لئو پولدو تارتارینی» است.

به نقل از مجله ماشین، این غول دوچرخ تحت نام اختصاری eicma به عنوان مفهوم و ایده تازهی در دنیای موتورسیکلت معرفی شده و نام شرکت سازنده آنbrutus بوده که تولید کننده انواع موتورسیکلت برقی است. در مورد این موتورسیکلت مسئولین کمپانی اعلام کرده‏اند که می‏توان آن را اس‏یووی دنیای موتورسیکلت‏ها به حساب آورد.پیشرانه آن که از یک سیلندر تشکیل شده دارای ۴۵ اسب‏بخار توان تولیدی بوده و از دو میل سوپاپ در بالا، چهار سوپاپ ۷۵۰ سی‏سی حجم که سیستم خنک کنندگی آن آب خنک است و سوخت رسانی آن به صورت انژکتوری و دارای کنترل الکترونیکی بوده سود می برد، همچنین گیربکس آن به صورت دور متغیر و دنده عقب به صورت سفارشی برای آن قابل سفارش است. 
brutus به عنوان یک موتورسیکلت صرفاً بیابانی به نحو کاملاً ناخوشایندی چاق و فربه است. تصور اینکه طبق ادعای سازنده وسیله نقلیه ای بوده که قادر است به نقاطی سفر کند که سایر انواع وسائط نقلیه قادر به انجام آن نیستند دشوار است چون مشخصات ظاهری اش دقیقاً نقطه مقابل ویژگی هایی است که می بایست از آن برخوردار باشد.
یکی دیگر از جنبه‏های نگران کننده موتورسیکلت brutus فقدان حرکت کافی سیستم فنربندی و اتصال چرخ است، به طوری که میزان حرکت ۸۰ میلی‏متر در جلو و ۱۰۰ میلی‏متر در عقب تقریباً نصف میزان حرکت چرخ ها و سیستم فنربندی در موتورسیکلت‏های گروه مسافرتی ماجراجویانه بوده و حاکی از آن است که brutus اصولاً نمی‏تواند یک موتورسیکلت بیابانی در هر استانداردی باشد.

چهارشنبه ۴ بهمن   ۱۴:۵۸

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.