موتورولا سه گوشی تازه معرفی کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت موتورولا از سه گوشی تازه از سری دروید با نام‌های Droid mini، Droid ultra و Droid Maxx با پردازنده پرقدرت رونمایی کرد.
 
Motorola DROID Ultra
MORE PICTURESMotorola DROID Mini
MORE PICTURESMotorola DROID Maxx
MORE PICTURES
 
Droid ultra و Droid Maxx گوشی‌هایی می باشند که برای رقابت با Galaxy S4 سامسونگ و Xperia Z سونی معرفی شده‌اند و Droid mini نیز نمونه کوچک‌تر این گوشی‌هاست که با نمایشگر ۳/۴ اینچی LCD با رزولوشن ۷۲۰ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
 
گوشی‌های Droid ultra وDroid Maxx با نمایشگر پنج اینچی OLED با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل عرضه می‌شوند و هر سه دستگاه به پردازنده ۸X مجهز شده‌اند که قدرت و عملکرد بهتری نسبت به سایر گوشی‌های بازار دارد.
 
باتری گوشی Droid Maxx قادر است به مدت ۴۸ ساعت با کار مدام دوام بیاورد، در حالی که این گوشی فقط ۵/۸ میلی‌متر ضخامت دارد. در گوشی Droid ultra ضخامت کمتر شده و به ۲/۷ میلی‌متر رسیده است. هر دو گوشی از دوربین‌های ۱۰ مگاپیکسلی با لنز باز f2.4 برخوردارند و از برنامه‌هایی مثل کنترل بدون لمس پشتیبانی می‌کنند. بر این اساس با گفتن «OK Google Now» گوشی آماده دستورات صوتی کاربر می‌شود. حتی در صورتی که نمایشگر خاموش و محل پر از جمعیت باشد نیز گوشی جوابگوی کاربر است. یکی از ویژگی‌های این گوشی‌ها نمایشگر Active Display آنهاست که تنها با روشن کردن بخشی از پنل نمایشی، اطلاعات مورد نیاز را به کاربر داده و در مصرف باتری صرفه‌جویی می‌کند. گفته می‌شود هر سه گوشی Droid mini، Droid ultra و Droid Maxx به ترتیب با قیمت‌ ۹۹ و ۱۹۹ و ۲۹۹ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.