موجودی تبلت سرفیس مایکروسافت برای فاز پیش‌فروش در امریکا و بریتانیا تمام شد

شواهد نشان می‌دهند که استقبال از تبلت سرفیس RT مایکروسافت بسیار خوب بوده و مایکروسافت نتوانسته کالا مورد نیاز تمام افرادی که این محصول را پیش‌خرید کرده‌اند، به موقع تامین کند. زمانی که پیش‌فروش سرفیس آغاز شد زمان تحویل کالا، ۵ آبان همزمان با معرفی نسخه نهایی ویندوز ۸ اعلام گردید، افرادی که زودتر اقدام کردند شانس استفاده از تبلت ویندوزی مایکروسافت را در زمان موعد خواهد داشت اما افرادی که دیرتر اقدام کرده‌اند باید ۲ هفته دیگر صبر کنند.

بسیاری از کاربرانی که پیش‌خرید تبلت سرفیس را انجام داده‌اند ایمیلی از مایکروسافت دریافت نموده‌اند که در آن اشاره شده، تاریخ تحویل کالا به شما ۲ نوامبر است. کاربران نیز از این بابت ابراز ناراحتی نموده‌‌اند و برخی مایکروسافت را از این بابت سرزش نموده‌اند و آن را هنوز یک شرکت نرم‌افزاری می‌دانند، شرکتی که نتوانسته به اندازه کافی تبلت تولید و آماده عرضه کند و به همین دلیل در زمینه سخت‌افزار قوی عمل نکرده است.

هنوز دقیقا مشخص نیست که مایکروسافت چه تعداد سرفیس را برای فاز پیش‌فروش آماده کرده بود و چه تعداد از این تبلت به فروش رسیده است، اما می‌دانیم که این غول نرم‌افزاری قصد دارد بین ۳ تا ۵ میلیون دستگاه از این تبلت را در سه ماهه پایانی سال میلادی ۲۰۱۲ به فروش برساند.


IT News – زومیت – زومیت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.