موج ارزانی مرغ آمد/ مرغ کیلویی ۴۱۹۰ تومان

چکیده: مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران با بیان اینکه مرغدارها مجبورند مرغ خود را زیر قیمت تمام شده به بازار عرضه کنند، گفت: در برخی از نقاط تهران هرکیلوگرم گوشت مرغ با قیمتی در حدود ۴۱۹۰ تومان به مردم عرضه می شود.

حسین مقدم نیا در خصوص وضعیت تولید مرغ در بازار اظهارداشت: درحال حاضر وضعیت تولید مرغ به حدی زیاد است که مرغدارها مجبورند مرغ خود را زیر قیمت تمام شده به بازار عرضه کنند.

وی با با بیان اینکه دولت باید در سال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی از تولیدکنندگان حمایت نماید، گفت: براین اساس مسئولان امر در وزارت صنعت، معدن و تجارت باید هرچه زودتر در حجم وسیعی اقدام به خرید و جمع آوری مرغ مازاد برمصرف بازار کنند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران درباره نرخ مرغ در بازار عنوان کرد: درحال حاضر قیمت هرکیلو گرم مرغ زنده درب مرغداری در حدود ۳۰۰۰ تومان و قیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ در بازار در حدود ۴۳۰۰ تومان است.


به گفته وی، در برخی از نقاط تهران هرکیلوگرم گوشت مرغ با قیمتی در حدود ۴۱۹۰ تومان به مردم عرضه می شود.


مقدم نیا همچنین دررابطه با قیمت نهاده ها در بازار گفت: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم نهاده ذرت در بندر در حدود ۷۳۵ تومان و قیمت هرکیلوگرم نهاده کنجاله سویا در بندر در حدود ۱۰۷۰ است که با احتساب ۵۰ تومان کرایه حمل قیمت هرکیلوگرم نهاده ذرت درب مرغداری در حدود ۷۸۵ تومان و قیمت هرکیلوگرم نهاده کنجاله سویا درب مرغداری در حدود ۱۱۲۰ تومان محاسبه می شود.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.