موج تازه ابزارهای اندرویدی برای عینک گوگل

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوگل، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را تشویق کرد تا از طریق استاندارد Android SDK ابزارهای اندرویدی خود را برای عینک هوشمند Glass تولید کنند.
 
به گزارش فارس به نقل از تِک‌کرانچ، این طور که خبرها تازه انتشار یافته نشان می‌دهند، شرکت گوگل در آینده نزدیک موج تازه ابزارها و برنامه‌های پرقدرت و کاربردی را برای عینک هوشمند Google Glass روانه بازار می‌کند.
 
توسعه‌دهندگان ابزارهای مخصوص عینک هوشمند Glass هم‌اکنون می‌توانند ابزارها و برنامه‌های خود را به گونه‌ای طراحی کنند که مبتنی بر سرویس‌های اینترنتی گوگل اجرا شوند و با بعضی محدودیت‌ها از طریق سخت‌افزار موجود به دست کاربران برسند.
 
اما شرکت گوگل چندی پیش در کنفرانس I/O خود توضیح داد که به زودی سیستمی را با نام Glass Development Kit(GDK) روانه بازار می‌کند که به مراکز نرم‌افزاری امکان می‌دهد ابزارهای مورد نظر خود برای عینک هوشمند Glass را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تولید کنند.
 
لازم به ذکر است که گوگل هنوز سیستم GDK را عرضه نکرده است. در مقابل شرکت گوگل روز جاری توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری که در انتظار سیستم GDK به سر می‌بردند را تشویق کرد تا از طریق استاندارد Android SDK ابزارهای اندرویدی خود را برای عینک هوشمند Glass تولید کنند.
 
شرکت گوگل با انتشار یافتن بیانیه‌ای در این زمینه توضیح داد که توسعه دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند با استفاده از سیستم Android SDK ابزارهای خود مخصوص عینک هوشمند Glass را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تولید کنند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری همچنین می‌توانند از طریق سیستم SDK به سیستم شتاب‌سنج Glass دسترسی داشته باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.