موج تحولات بین‌المللی این بار دامن‌گیر اوکراین شده است

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه تحولات رخ داده در خاورمیانه به تدریج به سمت کشورهای مختلف غیر اسلامی کشیده شده است، گفت: به نظر می‌رسد تظاهرات اخیر در اوکراین علیه رئیس‌جمهور این کشور به سبب اعمال سیاست‌های نادرست وی است، از این رو ملت اوکراین خواهان یک تغییر اساسی در این کشور می باشند.

“حسن هانی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ناآرامی‌های اخیر اوکراین گفت: بحران اوکراین ناشی از شرایط فعلی جامعه جهانی است.

وی با بیان اینکه تحولات رخ داده در خاورمیانه به تدریج به سمت کشورهای مختلف غیر اسلامی کشیده شده است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد تظاهرات اخیر در اوکراین علیه رئیس‌جمهور این کشور به سبب اعمال سیاست‌های نادرست وی است، از این رو ملت اوکراین خواهان یک تغییر اساسی در این کشور می باشند.

هانی‌زاده با تاکید بر اینکه مردم اوکراین خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام می باشند، اظهار داشت: بعضی از کشورهای اروپایی از تظاهرات اخیر مردم اوکراین جانبداری می‌کنند که این امر خود نوعی دخالت آشکاردر امور داخلی این کشور محسوب می‌شود.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با بیان اینکه تغییرات در داخل اوکراین بدون تکیه بر قدرت‌های غربی انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به ناآرامی‌های اوکراین به نظر می‌رسد که شرایط کاملا بحرانی در انتظار آینده این کشور باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.