موج سریع کپی سریال‌های تلویزیونی در اینترنت

این نخستین بار نیست که یک سریال تلویزیونی همزمان با پخش روی اینترنت قرار می‌گیرد اما سرعت آپلود شدن این سریال بر روی اینترنت و فاصله اندک آن با پخش جالب توجه است.

کمتر از یک هفته از پخش سریال «راه طولانی خانه» از شبکه اول سیما می‌گذرد، اما قسمت‌های اول این سریال در سایت‌های اینترنتی قابل دانلود است.

به گزارش ایسنا، قسمت اول و دوم این سریال با گذشت زمان اندکی از پخش تلویزیونی، در سایت‌های اینترنتی به اشتراک گذاشته شده است و کاربران اینترنت می‌توانند به راحتی این قسمت‌ها را ببینند و حتی آنها را در آرشیو شخصی خود دانلود کنند.

این نخستین بار نیست که یک سریال تلویزیونی همزمان با پخش روی اینترنت قرار می‌گیرد اما سرعت آپلود شدن این سریال بر روی اینترنت و فاصله اندک آن با پخش جالب توجه است که انتظار می‌رود بقیه قسمت‌های آن نیز به ترتیب و با فاصله کمی از پخش روی اینترنت قرار گیرند.

سریال «راه طولانی خانه» برای پخش در ماه رمضان سال گذشته ساخته شد اما در آن زمان پخش نشد؛ طبق اعلام شبکه اول این سریال برای پخش در ماه رمضان امسال هم کاندید بود اما در نهایت شاهد پخش آن زودتر از ماه رمضان بودیم.

«راه طولانی خانه» را رضا کریمی کارگردانی کرده و بازیگران مطرحی مثل رضا کیانیان و افسانه بایگان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.