مورینیو: از زندگی اجتماعی‌ام متنفرم

    این مربی پرتغالی چهره‌ای جنجالی دارد و بارها با حرف‌هایش خبرساز شده. او گفته مردم مرتبا او را تحت اهانت قرار می‌دهند: «من از زندگی اجتماعی‌ام متنفرم. متنفرم از این که نمی‌توانم پدری معمولی باشم که با پسرش می‌رود فوتبال تماشا کند و در کنار ۲۰ پدر دیگر باشد.

مردم برای عکس گرفتن پیش من می‌آیند. مردم برای امضا گرفتن می‌آیند. مردم برای توهین می‌آیند. مردم به فرزند ۱۲ ساله من توهین می‌کنند.

آنها فکر می‌کنند من را می‌شناسند. اما این‌طور نیست. مردم مربی را می‌شناسند، مخصوصا آن مربی را در طول ۹۰ دقیقه می‌شناسند. در آن ۹۰ دقیقه قرار نیست تفریح کنم. می‌خواهم کارم را انجام دهم و می‌خواهم تیمم تلاش کند پیروز شود. من طوری در هر بازی حضور دارم که انگار آخرین دیدار دوران مربی‌گری من است. من را از جاهای دیگر باید شناخت.»

مورینیو می‌خواهد رئال را به دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برساند: «اگر قهرمان نشدیم من ناکام نیستم. در لیگ قهرمانان فاصله موفقیت و ناکامی بسیار اندک است. دنیا آن را ناکامی تصور خواهد کرد چون من بسیار پیروز شده‌ام و تیم‌هایم را بسیار موفق کرده‌ام و همه انتظار دارند در اروپا قهرمان شویم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.