مورینیو: این شکست را جبران می کنیم

۰۵اردیبهشت،

به گزارش خبرگزاری مهر، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: آنها با فاصله تیم بهتر میدان بودند. دورتموند تقریبا در تمام جدال های نفر به نفر پیروز بود. آنها بهتر از ما ساماندهی شده بودند، هم از نظر روحی و هم از نظر فیزیکی بهتر از ما بودند. بازی در چنین فاصله زمانی کمی از ۱-۱ به ۱-۴ تبدیل شد. ما مالکیت توپ را از دست دادیم و نتوانستیم سرعت بازی دورتموند و ضد حملات این تیم را کنترل کنیم. ما همه چیز را در مورد دورتموند و در مورد لواندوفسکی مهاجم آنها می دانستیم اما روی ۳ گلی که او به ثمر رساند نتوانستیم مهارش کنیم. وقتی شکست می خورید و شایسته آن شکست هستید تحمل آن شکست چندان سخت نیست.

سرمربی پرتغالی رئال در ادامه افزود: روی ۳ صحنه گل مالکیت توپ را خیلی ساده از دست دادیم و یارگیری را کامل انجام ندادیم. حرکات لواندوفسکی را بررسی و آنالیز کرده بودیم اما آن طور که من می خواستم او را مهار نکردیم. برای بازی امشب آماده بودیم اما بسیاری از بازیکنانم امشب بازی و شب بد خود را پشت سر می گذاشتند. در رده باشگاهی این بازی بعد از فینال مهمترین بازی محسوب می شود، بدون شک از عملکردمان ناراحت هستم.

مورینیو در پایان افزود: ما می توانیم شرایط را به سود خود برگردانیم، کار بسیار دشواری است اما ما توان آن را داریم. در فوتبال همه چیز ممکن است، در یک شب رویایی وقتی همه بازیکنان در اوج خود باشند و هر موقعیت گل ما وارد دروازه حریف شود، ما می توانیم این شکست را جبران کنیم.

دیدار تیم های دورتموند و رئال مادرید در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک با پیروزی ۴ بر یک دورتموند به پایان رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.