مورینیو برنامه لالیگا و داور را دلیل شکست برابر بتیس دانست

۰۵م آذر ،

مورینیو برنامه لالیگا و داور را دلیل شکست برابر بتیس دانست

مربی‌ رئال مادرید خوزه مورینیو بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل رئال بتیس زمان‌بندی بازی‌ها و داور مسابقه را مقصر دانست.

به گزارش فوتبال آنلاین با گلی که بنات برای تیمش در دقیقه ۱۷ بازی مقابل رئال مادرید به ثبت رساند، رئال مادرید سومین باخت این فصلش را تجربه کرد.

قهرمان سال قبل لالیگا از بازی روز چهارشنبه در مقابل منچسترسیتی در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا باز گشته بود و به نظر می‌رسید بازیکنان توانایی به نمایش گذاشتن بهترین بازی‌شان را نداشتند. بارسلونای صدرنشین که سه‌شنبه قبل به مسکو سفر کرده بود تا شنبه هفته بعدش هیچ بازی در لالیگا ندارد.

مورینیو گفت:‌من همیشه سعی می‌کنم با مسائل منطقی برخورد کنم و زمانی که تیم بازنده می‌شود به دنبال بهانه‌ای نمی‌گردم که باخت تیم را توجیه کنم.اما یکسری از بحث ها دیگر مثل روز روشن است.مثلا اینکه تیمی که روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان بازی داشته نباید روز شنبه بازی داشته باشد.تیم‌های دیگر این لیگ جدول زمانبندی بازی‌ها را در اختیار دارند و ما هیچ نفوذی در این زمینه نداریم.

اما ما دربارهٔ لیگ حرفه‌ای لالیگا صحبت می‌کنیم و این چیزها نباید مانع نتیجه گرفتن یک تیم در حرفه‌ای ترین لیگ جهان شود. یک بازیکن ۲۳ تا ۲۴ ساله باید بتواند در چهار روز ۲ بازی انجام دهد اما مثل اینکه بازیکنان من مانند سابق نیستند.

مثل همیشه تنها کسی که اعتراض می‌کند من هستم و باز هم مثل همیشه من هستم که چهره بد می شوم.

وقتی ما می‌بریم همه می‌گویند تیم برده است اما وقتی می‌بازیم مربی بازنده است؟ ولی چرا باخت باید تقصیر من باشد؟ من به امتیازی که ما از بارسلونا عقب هستیم فکر نمی‌کنم زیرا ما قبلا هم ثابت کردیم که می‌توانیم این فاصله‌ها را با ارائه دادن بازی حرفه‌ای پرکنیم.

در این بازی گلی که کریم بنزما به ثمر رساند کاملا سالم بود و به هیچ عنوان آفساید نبود و یک پنالتی هم که برای هر داوری واضح است برای ما گرفته نشد.اما به نظر من رئال بتیس لایق احترام است زیرا آنها هر چه در توان داشتند در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند.من این برد را به هواداران این تیم تبریک می‌گویم و معتقدم آنها در زمین بازی عالی‌تر از همیشه ظاهر شدند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.