مورینیو به دنبال جذب کاوانی، جووتیچ و هالک

۱۶خردادماه،

 طبق گزارش منتشره در دیلی میل که در روزنامه آ.اس نیز بازتاب یافته، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی باشگاه چلسی درنظر دارد تا به  تقویت خط حمله این تیم بپردازد و مبلغ ۱۳۰ میلیون یورویی که برای هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات تابستانی در اختیارش قرار گرفته را برای تقویت خط حمله تیمش هزینه خواهد کرد و آن را برای خرید جووتیچ، هالک و کاوانی خواهد پرداخت.

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که سران چلسی برای خرید کاوانی از ناپولی، پیشنهادی بیش از ۶۰ میلیون یورویی را ارائه کرده اند. دراین میان آئورلیو د لائورنتیس ، رئیس باشگاه ناپولی هم در صحبت هایی برقراری تماس هایی میان سران دو باشگاه را تائید کرده و گفته:« سران چلسی به جذب کاوانی ابراز تمایل کرده اند. فکر می کنم که به زودی به من زنگ خواهند زد. من خوشحال می شوم که او بماند ؛ ولی اگر در نهایت بخواهد برود هم سعی می کنیم که جای خالی او را به بهترین نحو ممکن پر کنیم.»

به گزارش گل، طبق این گزارش، سران چلسی علاوه بر کاوانی، برای جذب هالک هم آستین بالا زده اند و پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی را به زنیت ارائه کرده اند( این درحالی است که سران این باشگاه روسی، با پرداخت ۵۵ میلیون یورو به پورتو، او را به خدمت گرفته بودند.)

مورینیو علاوه بر این دو بازیکن، استووان جووتیچ، گزینه مدنظر یوونتوس را هم زیر ذره بین گرفته و انتقال او به استمفورد بریج هم می تواند هزینه ای معادل ۳۰ میلیون یورو را روی دست سران چلسی بگذارد.

در صورتی که مورینیو در جذب یکی از این سه بازیکن ناکام بماند، برای جذب ادین ژکو دست به کار می شود؛ بازیکنی که خریداری او کمی اقتصادی تر و منطقی تربه نظر می رسد


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.