مورینیو: بوی بد بنیتس می‌آید

۱۳خردادماه،

باشگاه چلسی و ژوزه مورینیو روز قبل برای امضای قرارداد چهار ساله به توافق نهایی دست یافتند تا ژوزه مورینیو بازگشت دوباره‌ای به تیم چلسی داشته باشد.

به گزارش ایسنا ، آقای خاص در اولین مصاحبه خود پس از بازگشت به چلسی در گفت‌وگو با تلویزیون این باشگاه گفت: من به تیم خودم بازگشتم. لحظه‌ی بسیار ویژه‌ای برای من است. من همان مورینیوی چند سال قبل هستم که به این باشگاه آمدم اما اکنون کمی باتجربه‌تر شده‌ام. من توانستم اذیت‌های کاسیاس که با اندوه و ناراحتی خود و با چشمان سگی‌اش من را آزار می‌داد، تحمل کنم. این من را قویتر کرده است.

سرمربی جدید چلسی در ادامه دربارهٔ‌ی باشگاه خود به این باشگاه لندنی گفت: تصمیم من برای بازگشت به چلسی تصمیم آسانی بود. روبن آبراموویچ از من پرسید آیا دوست داری به چلسی برگردی؟ من هم بعد از ۵ دقیقه فکر کردن گفتم بله دوست دارم و تصمیم گرفتم تا به باشگاه سابقم بازگردم. دوست دارم که مدت زمان زیادی در چلسی بمانم؛ زیرا فهمیدم که اسپانیا و ایتالیا با شخصیت خاص من همخوانی ندارد. این‌جا همه مرا دوست دارند. از بازیکنان گرفته تا مسوولان تیم.

ژوزه مورینیو در ادامه به حضور رافائل بنیتس در باشگاه چلسی اظهار کرد: اگر می‌بینید که چشمانم کمی خیس است و اشک در چشمانم جمع شده است به این خاطر نیست که احساساتی شده‌ام بلکه به خاطر این است که بوی رافائل بنیتس هنوز در دفتر من وجود دارد. بویی شبیه پیاز و پنیر مانده این‌جا می‌آید. اما باید از او به خاطر یک چیز تشکر کنم. باید از او به خاطر تنها کسب لیگ اروپا تشکر کنم. زمانی که رافائل بنیتس در این تیم بود هواداران او را دوست نداشتند و در استادیوم‌ها به روبرتو دی‌ماتئو سرمربی سابق این تیم ادای احترام می‌کردند. با توجه به این‌که دی‌ماتئو شماره پیراهن ۱۶ چلسی را می‌پوشید هواداران در دقیقه ۱۶ بازی‌های چلسی دی‌ماتئو را تشویق می‌کردند. اکنون که بنیتس از باشگاه رفته است به هواداران توصیه می‌کنم در طول بازی‌های چلسی دو بار به افتخار او سیفون توالت را بکشند.

مورینیو که گویا حال طبیعی نداشت حتی فرگوسن که همیشه مورد اعتماد او بود را نیز از انتقادات خود بی بهره نگذاشت و گفت: آنها ظاهرا فکر می‌کنند انگشت کردن در چشمان تیتو ویلانووا و انتقاد از داوران از پرتاب لنگه کفش به صورت دیوید بکام بدتر است. اما سال‌ها آلکس فرگوسن در منچستریونایتد هرطور که می‌خواست از داوران انتقاد می‌کرد و با خبرنگاران صحبت می‌کرد. اما اشکالی ندارد، شیاطین سرخ آن‌قدر در طول این سال‌ها محبوب بودند که جایگاهی مثل فرشته کسب کرده بودند. اکنون آنها دیوید مویس را روی نیمکت خود می‌بینند و خواهند فهمید که با حضور این مربی به رتبه‌ی ششم می‌رسند و هیچ جامی کسب نخواهند کرد.

سرمربی جدید چلسی در پایان برای رقیب سابق خود نیز صحبت‌هایی داشت و خطاب به گواردیولا گفت: با پپ گواردیولا درفینال سوپرجام اروپا روبرو خواهم شد. او کسی است که یک سال پیش قبل از این که به بایرن مونیخ بپیوندد از من فرار کرد. هی پیتزا پپرونی راه فراری نداری. در سوپرجام اروپا تو را می‌بینم

ژوزه مورینیو قرار است در این هفته به طور رسمی در ورزشگاه استمفوردبریج به هواداران این باشگاه معرفی شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.