مورینیو به خبرنگار AS : باید به شما گفت دروغگو

۰۷م آذر ،

اخبار لالیگا اسپانیا : باشگاه رئال مادرید : خوزه مورینیو مربی رئال پس از یک مصاحبه طولانی با روزنامه AS گفت : ممکن است مربی خیلی خوبی نباشم اما من حرفه ایم.

به گزارش فوتبال آنلاین در حالیکه امشب رئال در چارچوب رقابتهای جام حذفی به مصاف آلکایانو خواهد رفت ، خوزه مورینیو در مصاحبه مطبوعاتی گفت : نمی خواهم فقط راجع به خودم صحبت کنم . موضوع دربارهٔ من چیز دیگری است . اکنون سخن من در مورد تیم است . تیمی که باید با نتایجش عملکردی رضایت بخش داشته باشد . شاید باشگاه از من راضی نباشد اما تیم باید پیشرفت کند. از این رو زمان لازم است . بین من و رئیس باشگاه و مدیر اجرایی تیم رابطه خوبی است که بهتر از این وجود ندارد. اختلاف نظر در زمین هم طبیعی است . من چلسی را ترک کردم در حالیکه رابطه خوبی با رومان آبراموویچ و دیگر اعضای تیم داشتم.

مورینیو دربارهٔ دیدار مقابل آلکویانو گفت : هواداران بهم می ریزند اگر ما ۱ بر صفر ببازیم و یا تساوی کنیم . آنها باید در زمین بازیکنان جوان را حمایت کنند . دیدار رفت ۴ بر ۱ به نفع ما به پایان رسید. مسلما در دیدار برگشت نیز باید نتیجه بهتری بدست آوریم در غیر اینصورت یک فاجعه کامل رخ خواهد داد.

وی همچنین دربارهٔ اختلاف ۱۱ امتیازی با بارسلونا گفت : اکنون صحبت از جام حذفی است راجع به لالیگا باید جمعه در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد.

مورینیو در خصوص فصل آینده افزود : مخاطبم شما خبرنگاران AS هستید . چه کسی گفته که من فصل آینده اینجا کار نمی کنم؟ باید به شما گفت دروغگو . شاید من مربی خیلی خوبی نباشم اما حرفه ای هستم . اجازه نمی دهم که من را متهم به اعمال غیر حرفه ای کنید.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.