مورینیو: دستاوردهایم خود گویای همه چیز است

۱۱اردیبهشت،

 این مربی پرتغالی با چهار تیم در چهار کشور مختلف توانست قهرمان لیگ شود و یکی از سه مربی ای است که توانسته با دو تیم مختلف، قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کند. او همچنین فصل قبل رکورد کسب امتیاز و گل زده در لالیگا را شکست.

اما نتوانست با رئال قهرمانی در چمپیونزلیگ را جشن بگیرد تا منتقدانش دوران حضور او در برنابئو را ناکام بدانند.

به گزارش گل، آقای خاص در گفتگو با خبرنگاران گفت:” من همیشه امیدوارم که یک آدم باهوش سوالی از من بپرسد که نیاز به یک برگ کاغذ داشته باشد.

رکورد امتیاز لیگ در اختیار من است. من با رئال سه بار به فینال چمپیونزلیگ رسیدم که البته شخصا من را راضی نکرده است. اما نمی توانم بگویم که این دستاورد آسان بود زیرا ۱۸ مربی قبلی در ۲۱ سال، تنها ۵ بار با رئال به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیدند.

اما با سه حضور در نیمه نهایی چمپیونزلیگ در سه فصل، این مورینیو است که آدم بده است.

کار من باید براساس آنچه به دست آوردم، ارزش گذاری شود . این تقصیر خودم است زیرا من جام های زیادی به دست آوردم و این انتظارات را زیاد کرد.

شما روزنامه نگاران می خواهید نام من را حذف کنید اما نمی توانید؛ زیرا تیم من بود که با ۱۰۱ امتیاز قهرمان لالیگا شود. رئال ۲۰ سال قهرمان لالیگا نشده بود اما ما توانستیم آن را ببریم. رکورد ۱۰۰ امتیاز و ۱۲۱ گل مال من است. این را نمی تواند حذف کرد. البته این سبب غرور من نمی شود.”

گفته می شود دوران حضور مورینیو در رئال در پایان فصل به انتها می رسد و او در تابستان پیش رو راهی چلسی خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.