مورینیو: دلیلی برای ترک رئال ندارم

جام جم آنلاین: خوزه مورینیو تاکید کرد که قرارداد او با رئال مادرید هنوز به پایان نرسیده و دلیلی نمی بیند در فصل تابستان این تیم را ترک کند.

سرمربی رئال مادرید درنشست خبری پیش از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: من هنوز هم با رئال مادرید قرارداد دارم و دلیلی نمی بینم که این باشگاه را ترک کنم.

“وقتی زمان قرارداد بسر رسید با بازیکنانم و هیات مدیره باشگاه صحبت میکنم و بهترین تصمیم را برای خودم، باشگاه و بازیکنان خواهم گرفت.”

به گزارش سایت رئال مادرید، وی افزود: این سالها که دررئال مادرید بودم به غنی شدن تجربه ام کمک زیادی کرد و مربی بهتری شده ام. همیشه دوست داشته ام در کشورهای مختلف با بازیکنان متفاوت مربیگری کنم . تاکنون که مایوس نشده ام. کمتر از یک ماه دیگر به تصاحب دو جام مانده است. این دغدغه ها موهایم را خاکستری می کند ولی از آن لذت می برم.

مربی رئال تاکید کرد:می خواهیم به فینال برسیم و استحقاق آن را هم داریم. در آستانه مهمترین بازی فینال برای هرباشگاه فوتبال هستیم. بازیکنان من آرام هستند و در بهترین شرایط بسر می برند. نه چندان هیجان زده و نه بسیار خونسرد هستیم.

مورینیو افزود: برنامه های ما برای بازی فردا تنظیم شده و آماده اجرا است. می دانیم بایرن مونیخ فردا چه کار خواهد کرد. آنها می دانند که اگر در اینجا گل نزنند از دور رقابت ها حذف می شوند و حداقل یک حمله ما را به فینال می رساند.

سرمربی رئال مادرید درباره پیروزی تیم خود در ال کلاسیکو گفت: پیروزی ما در نیوکمپ در صورتی که نتوانیم قهرمانی فصل را کسب کنیم کاملا بی معنا خواهد دبد. این فقط سه امتیزر دیگر از یک ماراتون ۱۵۰۰ متری است که تاکنون پیموده ایم.

وی اضافه کرد: غلبه بر بارسلونا ما را به قهرمانی نزدیکتر کرد ولی اکنون ما نیمه نهایی لیگ قهرمانان را پیش رو داریم ومطمئن هستم بارسلونا هم در حال حاضر فقط به همین موضوع فکر می کند.

مورینیو در پاسخ به سوالی درباره دیدار بارسلونا و چلسی گفت: اگر بارسلونا مقابل هرتیمی دیگر مانند آ ث میلان یا ارسنال باری می کرد برای من پیروزی هیچ تفاوتی نداشت ولی صادقانه بگویم احساس من همچنان با تیم های چلسی و اینتر میلان است. پس دوست دارم بازیکنان سابقم به فینال برسند.

سرمربی رئال مادرید درباره تاکتیک هایش برای رسیدن رئال مادرید به این مرحله از موفقیت گفت: به اعتقاد من تاثیر آموخته های یک مربی را باید در کل فصل جستجو کنید. این یک کار تمام فصل است.

“این نخستین بار نیست که من همراه با تیم خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسم. تجربه من شاید به احساس مسئولیت بازیکنان کمک کند. تاثیر تماشاچیان نیز بر روی بازیکنان و عملکردد تیم مستقیم خوهد بود. من به بازیکنانم اطمینان کامل دارم. “

مورینیو گفت: به طور کلی فکر نمی کنم در نیمه نهایی های لیگ قهرمانان خوش شانس باشم. ما دو بار با چلسی در این مرحله باختیم چون یک بار توپ از خط دروازه عبور نکرد و بار دیگر در ضربه پنالتی بازنده شدیم واین بد شانسی است. پنالتی تا حد زیادی به شانس بستگی دارد.

وی افزود: فصل گذشته هم به دلیلی که همه می دانند شکست خوردیم. امیدوارم این بار پیروز شویم اما با گلی که در دیدار رفت آفساید اعلام شد فکر نمی کنم که باید خوش بین باشم. داوران اشتباهاتی مرتکب می شوند ، ماهم همین طور. امیدوام این بار پیروز شویم و به فینال برسیم چون این بازیکنان استحقاق آن را دارند. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.