مورینیو دهمین قهرمانی اروپایی رئال را می آورد

    آقای خاص روز جمعه و برای تماشای بازی کرواسی مقابل مقدونیه و زیرنظرگرفتن عملکرد لوکا مودریچ به کرواسی سفر کرده بود و در جریان این سفر، با سرمربی تیم ملی کرواسی و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور هم دیدار کرد.

داوور سوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی که قلبا یک مادریدی است، استقبال گرمی از ژوزه مورینیو داشت و بعد از بازگشت آقای خاص از این سفر به خبرنگار روزنامه مارکا گفته:« این افتخار بزرگی است که یک سرمربی با پرستیژو موفقی مثل مورینیو، برای آشنایی با تیم ملی ما به اینجا سفر کرده و نسبت به متد کاری تیم ملی ما علاقه نشان داده. مورینیو مربی هوشیاری است و درسفرش به اینجا، این را به ما نشان داد.»

درجریان این سفر بود که سوکر فرصت آن را یافت تا گفتگوی مفصلی با آقای خاص داشته باشد؛ هرچند که سوژه های این بحث کاملا مشخص بود؛ یکی لوکا مودریچ که مورینیو را به کرواسی کشاند و دیگری رقابت های لیگ قهرمانان اروپا.

سوکر درمورد صحبت هایی که راجع به مودریچ رد و بدل شد، گفته:« درطول زمان حضور مورینیو دراینجا، او با استیماچ، سرمربی تیم ملی ما و با خود لوکا صحبت کرد. مورینیو به ما گفت که مواظب این پسرباشیم که بازیکن خیلی مهمی برای رئال است. به خاطر صحبتهای مورینیو و سفرش به اینجا، مطمئنیم که مودریچ نقشی کلیدی را در رئال خواهد داشت و شک نداریم که او و رئال در دستان فرد قابل اطمینانی هستند.»

رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی که یکی از مهره های کلیدی رئال درکسب هفتمین قهرمانی اروپایی بود، مطمئن است که مورینیو دهمین جام اروپایی رئال را کسب خواهد کرد:« من به عنوان یک رئالی، مطمئنم که رئال رقابت فوق العاده ای درلیگ قهرمانان خواهد داشت و دیر یا زود، مورینیو دهمین جام قهرمانی را به مادرید خواهد آورد؛ چون او مربی فوق العاده ای است. جام اروپایی، جامی است که به کلاس رئال می آید. زمانی که من در رئال بودم،۳۲ سال بودکه آن جام را فتح نکرده بودیم؛ وبه خاطر همین آن قهرمانی ما تا آن اندازه مهم بود؛ الان ۱۰سال است که این اتفاق نیفتاده؛ هرچند که زمان طولانی ای نیست ولی هیجان هواداران، مثل آن زمان است.»

این درحالی است که با سفر مورینیو به کرواسی ،شور وهیجان فوتبالی دراین کشوربه اوج خود رسید و داوور سوکر هم به نوبه خود هدیه ای به این مربی باتجربه داد:« درکرواسی گفته می شود که مورینیو مهره خوش شانسی ماست و من مطمئنم که حضور او به ما شانس می دهد. من یکی از پیراهن های خودم، مربوط به زمانی که بازیکن فوتبال بودم را به او هدیه کردم و به او گفتم که امیدوارم که این پیراهن هم برایش خوش شانسی بیاورد و برای کسب جام دهم به او کمک کن.»

داوورسوکر در ادامه به این نکته اشاره کرد که تماام بازیکنان تیم ملی کرواسی از دیدن مورینیو در اردوی تیم ملی این کشور به شدت خوشحال شدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.