مورینیو: رئال یک نمایش منسجم تیمی در دیدار با رایو‌وایه‌کانو ارائه کرد

۴ مهر – ۰۲:۴۰:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی دو بر صفر برابر رایو وایه کانو گفت رئال در این دیدار یک نمایش منسجم تیمی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مورینیو با این حال گفت به رغم اینکه رئال در این مسابقه یک نمایش تیمی گسترده را ارائه کرد هنوز می تواند بهتر باشد.
وی گفت بازیکنان بسیار متعهد بودند و این مسئله برای پیروزی بدون دردسر از اهمیت اساسی برخوردار است. مورینیو گفت به تعویق افتادن بازی شرایط را برای آماده سازی هر دو تیم بسیار دشوار کرد. با این حال رئال موفق شد این مشکل را مرتفع کند و اگرچه یک پیروزی بزرگ بدست نیاورد اما همین نمایش نیز برای پیروزی کافی بود. مورینیو گفت ما فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم با این حال حریف در این امر ناتوان نشان داد.
پاکو خمس سرمربی رایو نیز این احساس را داشت که تیمش عملکرد خوبی داشت با این حال کیفیت بازی رئال در کل بازی بسیار بهتر بود. خمس گفت در برابر تیم های برجسته ای مانند مادرید تنها رقابت عادی کافی نیست با این حال من از بازیکنان خود انتقاد نمی کنم زیرا آنها نمایش بسیار خوبی داشتند.
وی گفت ما کم و بیش بازی را تحت کنترل داشتیم با این حال در حالیکه در وضعیت بسیار خوبی بودیم دومین گل را دریافت کردیم.
بازیکنان تیم رایو وایه کانو یک بازی کاملا تهاجمی را به نمایش گذاشتند و خوزه کارلوس و لاس بانگورا دو بال کناری این تیم نفوذ های بسیار زیادی در زمین رئال داشتند.
رئال مادرید با شکست دو بر صفر رایو وایه کانو اجازه نداد فاصله اش با بارسلونای صدر نشین افزایش یابد با این حال این تیم همچنان هشت امتیاز با کاتالانها که هنوز امتیازی در این فصل از دست نداده اند فاصله دارد.
بنزما مهاجم رئال در دقیقه سیزده نخستین گل تیمش را به ثمر رساند و کریستیانو رونالدو ستاره این تیم در نیمه دوم گل دوم تیمش را به ثمر رساند.
در وقت های تلف شده این مسابقه خوزه کاسادو بازیکن تیم میزبان پس از دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، گفتنی است این مسابقه درحالی روز دوشنبه برگزار شد که نخست قرار بود روز یکشنبه برگزار شود اما به علت بارش باران و ایجاد مشکلات فنی در ورزشگاه به روز دوشنبه موکول شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۵۱۴۴۰۳۵۴۰۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.