مورینیو: سرمربی پاری سن‌ژرمن نمی‌شوم

۳۰م دیماه ،

ژوزه مورینیو سکوت خود را شکست و مصاحبه‌ای با پایگاه رادیویی فرانسوی «آر.ام.سی اسپورت» انجام داد.

به گزارش فارس،سرمربی رئال مادرید در خصوص وضعیت اخیر تیمش صحبت کرد و شایعات پیرامون انتخاب بازیکنان برای ترکیب اصلی تیم را رد کرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر قهرمانی در لالیگا برای ما غیرممکن است، اختلاف امتیاز ما با بارسا بسیار زیاد است. این لیگ با فصل قبل متفاوت است و باید روی اهداف دیگرمان مثل کوپا‌دل‌ری و لیگ قهرمانان تمرکز کنیم اما نباید به خودمان اجازه دهیم که دلسرد شویم زیرا دلسردی تنها کار را پیچیده‌تر می‌کند. باید خونسرد باشیم و از بازیکنانمان بهترین بهره را ببریم.

مورینیو ادامه داد: مردم دربارهٔ مسائلی صحبت می‌کنند که وجود ندارد. هر روز مردم تلاش می‌کنند تا بگویند من مشکلی ایجاد کرده‌ام، در حالی که کاری نمی‌کنم. من یک مربی فوتبال هستم، کارم را انجام می‌دهم و انتظار نتیجه دارم. من کارم را انجام می‌دهم و منتظرم ببینم در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: پاری‌سن‌ژرمن مربی بزرگی دارد و مدیر فوتبالی آنها و رئیس باشگاه که مدت زیادی است او را می‌شناسم، دوستان من می باشند. پرتغالی‌ها و فوتبال‌دوستان زیادی در پاریس وجود دارند. آنها تمام اجزای موفقیت می باشند. داشتن شهری مثل پاریس در فوتبال برتر دنیا برای اروپا خوب است.

وی تأکید کرد: اما من فکر نمی‌کنم که هدایت پاری‌سن‌ژرمن را در دست بگیرم. موفقیت با آنچلوتی و لئوناردو نصیب آنان خواهد شد و آنها به مربی دیگری نیاز ندارند. من انتظار موفقیت برای کارلو آنچلوتی و پاری‌سن‌ژرمن را دارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.