مورگان فریمن جایزه سینماکان را دریافت می‌کند

۱۴فروردین۱۳،

مورگان فریمن بازیگر کهنه‌کار هالیوود جایزه شمایل سینما را از ˝سینماکان˝ دریافت می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، این جایزه که با عنوان “کودو” شناخته می‌شود در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) در سزار پلیس وگاس و در مراسم ویژه‌ای به وی اهدا می‌شود.

جدیدترین نقش‌آفرینی فریمن در فیلم “فراموشی” ۱۹ آوریل اکران می‌شود. او در این فیلم با تام کروز بازی کرده است. “حالا مرا می بینی”، “وگاس آخر” و “شوالیه تاریکی” از تازهترین فیلم هایی بودند که فریمن در آنها به ایفای نقش پرداخت. او به تازگی در “لگو: قطعه مقاومت” نیز صداپیشگی کرده است.

سینماکان در اعلامیه خود یادآوری کرد که فریمن برای “دختر میلیون دلاری” جایزه اسکار نقش مکمل را دریافت کرده و جایزه یک عمر دستاورد هنری را از سی و نهمین AFI (انستیتو فیلم آمریکا) در مرکز کندی دریافت کرده است.

مورگان فریمن متولد ۱۹۳۷ جایزه یک عمر فعالیت هنری گلدن گلوب ۲۰۱۲ را نیز در کارنامه اش دارد. او برای “رستگاری در شائوشنگ” و “رانندگی برای خانم دیزی” در سال ۱۹۹۵ و ۱۹۹۰ برای دریافت اسکار نقش اول مرد نامزد شده بود.

سینما کان (CinemaCon) که سال ۲۰۱۱ پایه گذاری شد جایزه رسمی مالکان سینماها در آمریکا است که از آن زمان هر سال در سزار پلیس لاس وگاس مراسم خود را برگزار می کنند.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.