مورینیو، دروگبا و مسی در بازی خداحافظی میشائیل بالاک

۲۵م آذر ،

animaatjes-michael-ballack-67075.jpg

رسانه های آلمانی از دعوت هم تیمی های میشائیل بالاک برای حضور در بازی خداحافظی این بازیکن در اواسط سال آینده خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مطبوعات آلمان روز قبل اعلام کردند که بازی خداحافظی میشائیل بالاک، کاپیتان سابق این کشور اواسط سال آینده برگزار می‌شود.

میشائیل بالاک که چندی پیش روابطش با فدراسیون فوتبال آلمان به سردی کشید از این که یوآخیم لوو او را از لیست تیم ملی برای دیدار با برزیل در آگوست ۲۰۱۱ حذف کرد، بسیار ناراحت شده بود. بالاک قصد داشت تعداد بازی های ملی خود برای تیم ملی آلمان را سه رقمی کند. او برای این کار به ۲ بازی دیگر نیاز داشت. همچنین حمایت یواخیم لو با فیلیپ لام بر سر بازوبند کاپیتانی سبب دل خوری بیشتر بالاک از یواخیم لو شد.

بازی خداحافظی میشائیل بالاک قرار است سال آینده در لایپزیک برگزار شود که بازیکنان و مربیان هم تیمی سابق او از تیم‌های کایزرس لاترن ، بایر لورکوزن ، بایرن‌ مونیخ و چلسی حضور خواهند داشت. در بین بازیکنان و مربیان دعوت شده نام ژوزه مورینیو، دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد، اشلی کول و لیونل مسی دیده می‌شود.

باستین شواین اشتایگر هم تیمی سابق بالاک، مسوت اوزیل و رنه آدلر نیز قرار است به این بازی دعوت شوند.

بالاک در دوران حضورش در تیم آلمان ۹۸ بار به میدان رفت، اما نتوانست با تیم ملی آلمان به قهرمانی دست یابد. او توانست در بوندسلیگا آلمان چهار قهرمانی به دست آورد و همچنین با چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.