مورینیو: امیدوارم فشار روی پیگرینی و تیمش باشد/ خریدهای منچسترسیتی فوق العاده می باشند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – ژوزه مورینیو این بار جنگ روانی را علیه مانوئل پیگرینی، مربی تازه منچسترسیتی آغاز کرده، تیمی که این فصل با خریدهایی که انجام داده، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آید.

به گزارش ممتاز؛مورینیو معتقد است ولخرجی هایی که منچسترسیتی انجام داده و اینکه ۹۰ میلیون پوند صرف خرید چهار ستاره فوتبال جهان کرده، سبب می گردد حجم بسیاری از انتظارات روی دوش پیگرینی بیفتد.
پیگرینی اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را در حالی تجربه می کند که منچسترسیتی با خرید بازیکنانی چون فرناندینیو، نگردو، خسوس ناواس و استیوان جووتیچ و با صرف هزینه های کلان، به مراتب بیشتر از فصل قبل تقویت شده. مورینیو حرفهایش در مورد سیتی را اینطور آغاز کرد: «منچسترسیتی چهار بازیکن مهم را هم اضافه کرده تا تیم فوق العاده اش را بهتر کند. در دوره اول حضورم در انگلیس، همیشه این فشار روی من وجود داشت که مردم می‌گفتند شما فلانی را خریدید، اینقدر خرج کردید، شما قهرمانی را با پول خریدید و … به همین سبب حالا امیدوارم که این حرفها و فشارها روی تیم دیگری باشد. آنها بسیار خوب خریده کرده اند و البته این موضوع مرا متعجب نمی کند چون هم پولش را دارند هم دانشش را.»

مربی پرتغالی چلسی در مورد خریدهای تازه منچسترسیتی می گوید: «بازیکنانی که خریده اند را می شناسم، همه انها در اوج فوتبال خود می باشند و در عین جوانی باتجربه هم می باشند. ناواس و نگردو عضو تیم قهرمان جهان و قهرمان اروپا می باشند، هر دو هم ۲۷ سال دارند. من آنها را بابت سه سال حضورم در اسپانیا به خوبی می‌شناسم. جووتیچ هم بیش از دو سال است که جزو بهترین های فوتبال ایتالیاست، پسر جوانی که سابقه پنج سال بازی در سری A و در بالاترین سطح فوتبال را دارد. فردینانیو هم همینطور، تازه تجربه او بیشتر است و یک بازیکن ملی پوش است. بدون شک آنها بازیکنان بزرگی می باشند. آنها چیزی فراتر از آماده می باشند. اگر به سن و بلوغ فوتبالی آنها نگاه کنید، متوجه می شوید که الان بهترین زمان برای آمدن آنها به انگلیس است. این بازیکنان نیازی به فرصت برای تطبیق با شرایط تازه ندارند. »

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.