مورینیو باید رونالدو را به‌تراکتور قرض می‌داد!

۲۶فروردین۱۳،

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید که هر اتفاقی در آینده رخ بدهد، هواداران تراکتورسازی در قلب من جای دارند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: ما می‌توانستیم در بازی امروز پیروز شویم و هدف ما این بود تا با کسب سه امتیاز سهمیه آسیا را کسب کرده و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

وی ادامه داد: مقابل تیمی بازی کردیم که بسته بازی می‌کند و در بازی امروز نیز از ضد حملات توانست به گل برسد و بعد از گل نیز ضد حملات را ادامه دادند. ما نتوانستیم از نقاط قوت‌مان به خوبی استفاده کنیم و پاس‌های بسیاری را خراب کرده و کنترل بازی را نیز از دست دادیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا زمانی که قاسم دهنوی از نقطه کرنر آماده ارسال توپ بود، به سوی وی رفت بیان کرد: به کنار قاسم دهنوی رفته و به او گفتم که فرصت بسیاری برای پیروزی نداریم و باید باهوش عمل کنیم. ولی متاسفانه نتوانستیم از آن موقعیت کرنر به خوبی استفاده کنیم.

اولیویرا گفت: می‌توانستیم بهتر بازی کنیم ولی با این تساوی نیز در جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی باقی ماندیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا نمی‌توانند در موقعیت‌های خود به گل برسند اظهار داشت: باید به مورینیو زنگ می‌زدم که کریس رونالدو را بفرستد (با خنده).

تونی اولیویرا دربارهٔ دلایل تساوی بیان کرد: فولاد به خوبی استراحت کرده بود و سفر طولانی همانند ما به کشورهای دیگر نداشت. خوشحالم که بازیکنانم به مکه رفتند ولی باید این را هم بگویم که سه روز استراحت نکرده بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در تیم تراکتورسازی بماند یا خیر اظهار داشت: سه روز پیش در یکی از پایگاه اینترنتی‌های ایرانی انگلیسی‌زبان نوشته بودند که تراکتور با من تمدید قرارداد نخواهد کرد و این موضوع در پرتغال نیز انعکاس پیدا کرده بود ولی از من برنامه خواسته بودند. با تمام مشکلاتی که وجود دارد، اولین اولویت من تیم تراکتورسازی است ولی هر اتفاقی رخ دهد، هواداران باتعصب و پرشور این تیم برای همیشه در بهترین جای قلب من قرار دارند.

سرمربی تراکتورسازی دربارهٔ عدم حضور محسن فروزان در تیم گفت: دو بازیکن اختلاف پیدا کرده بودند، یکی محمد ابراهیمی بود که با مدیریت باشگاه اختلاف داشت و دیگری نیز محسن فروزان بود که بین او و من مشکلی به وجود آمده بود. باید شما خبرنگاران به محسن فروزان کمک کنید که مردانه بجنگد و در فوتبال پیشرفت کند زیرا پتانسیل پیشرفت را دارد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.