مورینیو :ترجیح می‌ دهم سوپر جام اسپانیا را ببازم

به گزارش ایرنا ، وی روز چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی پیش از برگزاری بازی رفت سوپرجام که روز پنجشنبه در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا برگزار می شود، افزود: سوپرجام تاثیری در قهرمانی لیگ ندارد و اگر بتوانم انتخاب کنم ترجیح می‌ دهم در سوپر جام شکست بخورم ولی در لیگ پیروز شوم .

مورینیو ادامه داد :اگر باخت در سوپرجام یک انگیزه برای پیروزی در لیگ است من آن را امضا می‌ کنم اما فکر نمی‌ کنم چنین باشد و تاثیری نیز در آن ندارد.

وی تصریح کرد: در بین چهار جامی که در آن بازی می‌کنیم ، سوپرجام کم اهمیت ترین آنها است .

سر مربی‌ رئال مادرید در عین حال گفت: هر وقت با بارسلونا روبرو می‌ شویم خواهان پیروزی بر آنها هستم چون بین باشگاه های رقیب همیشه آرزوی غلبه بر تیم مقابل وجود دارد حتی اگر بازی آنها، یک دیدار تابستانی باشد.

وی در پاسخ به اینکه بارسلونای جدید ‘تیتو ویلانووا’ سر مربی‌ کاتالان ها را چگونه ارزیابی می‌ کند؟، اظهارداشت:برای من، بارسلونا، بارسلونا است و بس ، نه گواردیولا است و نه ویلانووا ، فقط بارسلونا است .

مورینیو افزود :بارسلونای فصل جدید تقریبا همان بارسلونای فصل گذشته اما با روش خود است که می‌ تواند فرق کرده باشد زیرا هیچگاه دو مربی‌ شبیه هم نیستند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه حتما تیم ویلانووا با گواردیولا در مواردی تفاوت خواهد داشت اما برای من، همان بارسلونای همیشگی‌ است؛ تیمی با کیفیت و با بازیکنان خوب که فرق‌ زیادی بین حال و گذشته آنها نمی‌ بینم .

مورینیو گفت که پیروزی رئال مادرید بر بارسلونا در ماه آوریل فصل گذشته به این دلیل بود که تیمش خوب بازی کرد.

وی یادآور شد: ما هرگاه به مصاف بارسلونا رفته ایم هم سطح با آنها بوده ایم. به همین دلیل، گاهی‌ وقت ها به نتیجه تساوی دست می‌ یابیم و برخی‌ وقتها هم با نتیجه دو بر یک پیروز می شویم یا می بازیم.

مورینیو در باره سلطه بارسلونا بر فوتبال در سالهای اخیر گفت:وقتی‌ که یک تیم نتواند دو سال پی در پی جام قهرمانی اروپا را ببرد، نمی‌ توان از سلطه و هژمونی اش صحبت کرد .

سر مربی‌ رئال مادرید در مورد وضعیت جسمانی‌ شاگردانش برای بازی امروز در مقابل بارسلونا اطمینان داد که پس از پایان فصل گذشته از میزان دیدارهایی که بازیکنانش انجام می‌ دهند با خبر بوده است و در این رابطه ناله و زاری هیچ ارزشی ندارد .

این بازی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت اسپانیا – ۱ بامداد به وقت تهران- میان رئال مادرید به عنوان قهرمان فصل گذشته لالیگا و بارسلونا، قهرمان جام حذفی این کشور برگزار می شود.

اروپام **۱۲۳۴** ۱۵۵۱ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۷۵۹۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.