مورینیو: رونالدو شایسته توپ طلاست، نه مسی! / منچستر و چلسی هم در اسپانیا بودند سوم می شدند

به گزارش خبرآنلاین؛ خوزه مورینیو مربی‌ پرتغالی رئال مادرید در صحبت‌هایی‌ اعلام کرده که هموطنش کریستیانو رونالدو مستحق دریافت توپ طلا فیفا است.

مورینیو به ESPN گفت: رونالدو سال گذشته کمک بزرگی‌ به تیمش کرد و رئال موفق شد قهرمان اسپانیا شود. فکر نمی‌‌کنم در تاریخ انتخاب بهترین بازیکن جهان توپ طلا به فردی رسیده باشد که در آن سال دستاورد بزرگی‌ کسب نکرده.

او ادامه داد: فکر نمی کنم مسی به توپ طلا برسد. بدون قهرمانی در چمپیونز لیگ و بدون قهرمانی در لیگ، چطور می‌‌شود برنده توپ طلا شد؟

مسی فصل گذشته موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن جهان برای سومین بار پیاپی شد و همچنین با ۵۰ گل زده آقای گلی‌ لیگ اسپانیا را از آن خود کرد اما بارسلونا لیگ را پشت سر رئال در رده دوم به پایان رساند و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط چلسی حذف شد.

مورینیو در مورد وضعیت شاگردانش و همچنین عملکرد رئال در فصل نقل و انتقالات گفت: ما نیاز به بازیکن گرانقیمت دیگری نداریم. تیم من استعداد‌های فراوانی دارد و ما توانایی این را داریم که روش‌های گوناگونی را برای بازی های فصل آینده انتخاب کنیم.

آقای خاص در مورد رقابت بسیار نزدیکی‌ که در لیگ اسپانیا وجود دارد گفت: لیگا اسپانیا بهترین و قوی‌ترین لیگ در جهان است، زیرا هر تیمی که وارد این لیگ شود به مقامی بهتر از سومی‌ دست پیدا نخواهد کرد، فرقی‌ ندارد منچستر، چلسی یا هر تیم دیگری که به این لیگ بیاید، سوم خواهد شد به دلیل اینکه رئال و بارسا بهترین‌های جهان هستند و در این لیگ بازی می‌‌کنند و این باعث می‌‌شود لیگا اسپانیا از دیگر لیگ‌های جهان متمایز شود.

رئال مادرید و بارسلونا ۲۳ و ۲۹ آگوست (۲ و ۸ شهریور) برای فتح سوپر کاپ اسپانیا به مصاف یکدیگر می روند.

 ۴۳ ۲۵۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.