مورینیو: رونالدو کامل ترین بازیکن دنیاست/ با تمام قوا به مصاف کویت می‌رویم

شعار ˝لعنت به بارسا˝ در کنفرانس خبری آقای خاص

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: کمی خسته هستیم و تقریبا تمامی بازیکنانم آماده یورو می شوند، اما برابر تیم ملی کویت با تمام توانمان بازی می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از مرجع خبری رئال مادرید، خوزه مورینیو در بدو ورود به کویت برای بازی دوستانه با تیم ملی این کشور اظهار داشت: برای اولین بار است که به کویت می آیم و حس کنجکاوی زیادی دارم . 

وی همچنین قول داد که رئال مادرید با بیشترین قوایش بازی کند: برای بازی کردن در این جا هستیم ، نه گردش . رئال مادرید همیشه باید ببرد چرا که شخصیتش این را نشان می دهد . پس با تمام قوا بازی می کنیم . بهترین تیممان را آورده ایم و با تمام قوایمان بازی می کنیم .
 
مورینیو که در کنفرانس مطبوعاتی مدام با ایکر کاسیاس شوخی می کرد ، پیش بینی کرد که بازیکنانش نمایش زیبایی ارائه دهند . وی افزود : کمی خسته هستیم و تقریبا تمامی بازیکنانم آماده یورو می شوند . ما با تمام توانمان بازی می کنیم تا شخصیت رئال مادرید را نشان دهیم . اما امیدوارم این بازی دوستانه باشد و مصدومی نداشته باشیم . دوست ندارم یکی از بازیکنانم به خاطر این بازی ، یورو را از دست بدهد . ما در این جا هستیم که اشتیاق به قوتبال را در کویت افزایش دهیم ، امیدوارم شرایط روبراه باشد.

در کویت هم بحث در مورد رسیدن توپ طلا به مسی یا رونالدو مطرح شد که مورینیو به ضرس قاطع گفت : اگر در فوتبال ، به حس روی آورده شود ، باید کریستیانو این عنوان را ببرد . او بازیکن خاصی است . کامل ترین است . با ضربه سر ، کاشته ۳۰ متری ، ضد حمله و … گل می زند . بازیکنی است که همه کاری می کند .

این حضور در مقابل مطبوعات ، بیش از ۱۵ دقیقه طول نکشید که با لبخند طولانی مورینیو همراه شد؛ چرا که در مورد این از او پرسیده شد که با این که چهره اش غیر صمیمی به نظر می رسد ، آدم خوش مشربی است . مربی پرتغالی لبخند زد و گفت: این که خوش رو هستم به این خاطر نیست که اکنون در تعطیلات هستیم بلکه به این دلیل است که نمی خواهم تصویر خوبم را در این جا خراب کنم.

پاسخ مورینیو ، با تشویق برخی خبرنگاران کویتی همراه بود که یکی از آنها در پایان کنفرانس مطبوعاتی ، شعار ” لعنت به بارسا ” را سر داد .


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.