موزه طبیعت و حیات وحش ایران، دارآباد بازگشایی شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: موزه طبیعت و حیات وحش ایران، دارآباد با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و خانواده ها و استفاده بهینه از محیطهای فرهنگی بازسازی و بازگشایی شد.

 محسن جلالی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: موزه طبیعت و حیات وحش ایران، دارآباد به منظور ارتقاء سیستم خدمات رسانی بهتر به مراجعین و ارائه خدمات دیگر تفریحی، در حال ساماندهی و بهسازی بوده و اکنون با اتمام عملیات فوق برای بازدید عموم بازگشایی شده است.

وی بیان کرد: بازسازی نمای بیرونی و بهسازی سالنهای نمایشگاهی انجام شده و سیستم های روشنایی، نورپردازی بر طبق نیاز جهت بهتر دیدن نمونه های بخش نمایشگاهی با کاهش امنیتی، صوتی و اعلام حریق در فضای نمایشگاه، راه اندازی شبکه داخلی و امکان استفاده از اینترنت بی سیم، از ا قدامات اجرا شده در موزه بوده است.

جلالی تصریح کرد: گونه های نیازمند به ترمیم و بازسازی به کارگاه تاکسیدرمی منتقل شده و چیدمان نمونه ها در جانمایی های جدید قرار گرفته و تابلوی نمونه ها نیز به منظور ثبت کامپیوتری و شماره گذاری نمونه های جدید و تهیه شناسنامه ثبتی از نمونه های سنگ و فسیل انجام شده است.

وی گفت: احداث ۴ آب نما، یک صخره سنگی و کاشت و توسعه گیاهان فضای سبز در موزه و راه اندازی سینما ۶ بعدی از دیگر اقدامات انجام شده در موزه است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.