موزیلا گوشی هوشمند جایزه می‌دهد

۱۹اردیبهشت،

هرکجا که زندگی می‌کنید، اگر نشان دهید که یک ایده مناسب یا مهارت کافی برای ساخت ابزار و نرم‌افزار دارید از شرکت موزیلا، گوشی هوشمند رایگان جایزه می‌گیرد.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از زددی‌نت نوشت: شرکت موزیلا تولیدکننده سیستم‌عامل و مرورگر اینترنتی فایرفاکس برای جلب توجه هرچه بیشتر طراحی را با نام Phones for Apps for Firefox OS آغاز کرده که برپایه آن هر شرکتی که ابزار و برنامه مربوط به سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس را تولید کند، از طرف موزیلا گوشی هوشمند رایگان جایزه می‌گیرد.

این شرکت توضیح داد که با عرضه رایگان گوشی های هوشمند به تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌کوشد انگیزه آن‌ها را برای فعالیت روی سیستم‌عامل Firefox OS بیشتر کند.

“هاوی هافمن”(Havi Hoffman) یکی از مدیران مرکز Mozilla Labs در وبلاگ رسمی این شرکت نوشت: «هرکجا که زندگی می‌کنید، اگر نشان دهید که یک ایده مناسب یا مهارت کافی برای ساخت ابزار و نرم‌افزار دارید، ما با اشتیاق برنامه شما را خواهیم دید و زمانی که سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس در پایان تابستان عرضه شود، برنامه شما را روی فروشگاه Marketplace  عرضه خواهیم کرد».

وی در ادامه توضیح داد: «برای آنکه در این فعالیت انگیزه بیشتری داشته باشید، یک گوشی هوشمند رایگان هدیه خواهید گرفت. اگر بتوانید یک ابزار مرتبط با سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس تولید کنید، این گوشی رایگان برای شما ارسال می‌شود».


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.