“موس”بی‌سیم برای “کاربران حرفه‌ای” +قیمت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تکنولوژی این ماوس بر مبنای مادون قرمز است، بنابراین می توان بر روی سطوح مختلف از آن به راحتی و نرمی استفاده کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛نرم بودن و منحنی بودن شکل ماوس به علاوه ی استفاده از لاستیک در کنار بدنه ی آن به شما راحتی خاصی در کل روز خواهد داد.

ماوس وایرلس ۲٫۴G Ankerبرای راحتی هر چه بیشتر کاربر بر مبنای اصول ارگونومیک طراحی شده است. برای اینکه این محصول همزمان قابلیت استفاده ی عادی و استفاده برای بازی را داشته باشد، در ساختار آن از یک دکمه ی Shift برای عوض کردن DPIبین ۳ levelکمک گرفته شده است. ماوس وایرلس ۲٫۴G Anker بر مبنای تکنولوژی مادون قرمز است بنابراین می توان گفت تقریبا بر روی هر سطح صافی حداکثر کارایی را خواهد داشت.

تکنولوژی این ماوس بر مبنای مادون قرمز است، بنابراین می توان بر روی سطوح مختلف از آن به راحتی و نرمی استفاده کرد. نرم بودن و منحنی بودن شکل ماوس به علاوه ی استفاده از لاستیک در کنار بدنه ی آن به شما راحتی خاصی در کل روز خواهد داد.  دکمه های Next/Previous،هنگام ملاحظه ی صفحات وب، به شما کمک خاصی خواهد کرد. این امکان برای کسانی که بیشترین زمانشان را در اینترنت یا برای بازی صرف می کنند یا حتی استفاده ی بسیار از کامپیوتر دارند، بهترین گزینه است.

عمر باطری ۱۸ ماه است و این مزیت می تواند نیاز کاربر را به تعویض باطری از بین ببرد. البته عمر باطری به شرایط کاربری و میزان استفاده از ماوس نیز بستگی دارد. بعد از ۸ دقیقه بیکار بودن ماوس، برق آن به طور کامل قطع می گردد. بنابراین شما نیازی به خاموش کردن آن نخواهید داشت. برای اینکه دوباره فعال شود می توانید یک کلید را فشار دهید.
مشخصات
وضوح و دقت: ۱۰۰۰ / ۱۵۰۰ / ۲۰۰۰ DPI
ابعاد: ‎۱۱۲٫۵ x 72.4 x 43.4 میلیمتر
وزن: ۱۰۴ گرم
سازگار با: ۹۸SE / ME / 2000 / XP / Vista / 7 / 8, Mac 10.x

قیمت این موس ۶۵۰۰۰ تومان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.